maandag 21 oktober 2013

Beterschap

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie waar ik gewerkt heb volgens een kleurenpallet, dit was bij DCL de opdracht. Ik heb twee blokjes erbij gepakt van Authentique, de een met herfsttinten de ander een kerstblokje, waar ook effen kleuren in zitten, ik heb als basis rondjes gemaakt, en daar van alles op gemaakt, allemaal in kleuren van het pallet, niet alle kleuren zitten er in, maar wel vijf en dat was de opdracht.

Hieronder zie je het kleurenpallet. 


Deze kaart doet mee bij: DCL- challenge#196
Een fijne dag gewenst, en bedankt voor het langs komen.

21 opmerkingen:

Marfien zei

Mooi kaartje Ingrid, het was inderdaad even zoeken naar de juiste kleuren

sjanie zei

Een leuk kaartje heb je ervan gemaakt.

Liefs,
Sjanie

Nelleke zei

Leuk kaartje. Ik heb nog rondjes liggen een leuk idee om te onthouden. De kleuren zie ik ook terug. Prachtig, net zoals het buiten nu is. Groeten. Nelleke

Judith Liefting zei

Hoi Ingrid,
wilde je even bedanken voor je lieve berichtje!
Maar wat is dit een super kaart zeg!
Ik vind kleuren challenges op de een o andere manier altijd ontzettend moeilijk.
Maar als ik dit zie valt er vanzelf ergens een kwartje! Ziet er super uit!!! X

Marjan zei

Prachtige kaart Ingrid, erg leuk al die elementen verwerkt op de cirkels en de kleuren zie ik er zeker in terug. Fijn dat je meedoet met DCL.

Mary zei

Leuk hoor Ingrid, om de kleurtjes te verwerken in cirkels!!! Mooi en warm!!
fijne dag, groetjes Mary

Misseke zei

Superleuke kaart is dit Ingrid - heel geslaagd!

Groetjes,
Misseke

Claudia's kaartjes zei

Hoi Ingrid

Opdracht is super goed geslaagd. Je kaartje is echt heel mooi.

grtjs
Claudia

Marcella zei

Hoi Hoi
Zie dat ik bij jou weer een hoop kaartjes heb gemist .
ze zijn weer stuk voor stuk erg leuk .
Groetjes Marcella

Anoniem zei

Je bent lekker bezig geweest met kaartjes maken. Ze zijn leuk geworden!
groetjes, Bernadet

Unknown zei

Je hebt je goed gehouden aan de challenge Ingrid, prachtig hoor, qua vorm én kleur! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Berlinde zei

Een prachtige kaart Ingrid, mooie herfstkleuren en leuk met die cirkeltjes!
Lieve groetjes, Berlinde

Mariëtte zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt! Leuk die kleuren en die cirkels. Groetjes mariette

GerJanne zei

Ha Ingrid,
van dit soort kaartje hou ik altijd. Zo leuk met die rondjes. En elk rondje het bekijken waard.
Mooie kleuren heb je gebruikt. Ik hoop aan de challenge mee te kunnen doen.

Groetjes,
GerJanne

Anita Meijer zei

Prachtig gemaakt weer Ingrid, heel mooi.
Liefs van Anita

Angèle zei

Zes kleine tafereeltjes in vijf herfstkleuren. Leuk om te maken en met een mooi resultaat hier. Dank je wel voor het meedoen bij DCL.

Renate zei

Gaaf gemaakt zeg. Het lijkt me lastig om je juiste kleuren bij elkaar te vinden.

-xies- Renate.

Margot zei

supermooie kaart! bedankt voor het meedoen met de dcl!

anja curvers zei

Mooi hoor gaaf gedaan zo met die cirkels en ik zie de kleuren wel terug hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

Jacqueline DH zei

Wat een leuk kaartje!

Groetjes
Jacqueline

Marianne zei

Een erg leuk kaartje, zo met de cirkels!
Leuk dat je meedoet bij DCL.

Groetjes,
Marianne