Swirls

           Stampin'Up bestellen 16 juni..........

Swirls ik heb er niets mee, ik gebruik ze eigenlijk nooit. Maar toen ik de uitdaging bij Cards & Scrap Challengeblog zag ik daar wel een uitdaging in. 
Maar eens naar de zolder gegaan, waar ik mijn oude nog niet opgeruimde of weg gegooide stempels heb liggen, die ik echt nooit meer gebruik, en daar lag nog in een doos een stempel van een Swirl wist ik. Maar toen hoe gebruik je zo'n stempel, wat moet je er mee. Natuurlijk bied Pinterest dan een uitkomst, alleen al om te kijken hoe zo'n Swirl goed tot zijn recht komt, wat moet je er dan mee doen. Wat mij vooral opviel was het gebruik van bloemen en vlinders in combi met de swirl. Dat zag ik wel zitten dus aan de slag. 

De rest van de producten die ik gebruik zijn van Stampin'Up! En uiteindelijk wel blij met het resultaat. Ik heb er bewust geen tekst op gemaakt omdat ik vind dat de kaart voor allerlei doeleinden te gebruiken is, en dat kan er altijd nog op. 
Deze kaart doet mee bij : Cards & Scrap Challengeblog uitdaging #237

Reacties

  1. Wat een mooi vrolijk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél mooie kaart Ingrid! Ik zou die swirl toch maar even binnen handbereik laten liggen! Het is een mooie :) Mooie vlinders en bloemen ook. Heb je die gestempeld en uitgeknipt? Groetjes,Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien wat je ervan hebt gemaakt, ook al heb je niets met swirls ;). Kaartje is er mooi geworden!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt !
    En mijn kerstkaart staat klaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit is dus een "kaart van zolder" , vrolijk en mooie kleurtjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige bloemenkaart Ingrid!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pinterest en you-tube, zijn de beste hulpjes om iets op te zoeken Ingrid! Je kaart vind ik onwijs mooi! Gaaf stempelwerk, en prachtig van kleur! Niet weg gooien dus, hihi
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje en bedankt nog voor de prive workshop!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje Ingrig...mooi met die bloemetjes en vlindertjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ingrid, wat grappig dat jij niets met swirls hebt. En dan maak je zo'n prachtige kaart. Ik vind hem echt prachtig en je hebt helemaal gelijk om er geen tekst bij te doen. Wie weet bij welke gelegenheid deze van pas komt..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, zo mooi met de vlinders en bloemen. Misschien toch nog maar ff bewaren die stempel?!
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die is leuk geworden. De bloemen, de kleuren, het achtergrond papier. Wie wat bewaard..... groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart, Ingrid!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze is ook erg mooi !! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je blog tof , ik kwam via Nelly bij je terecht.
    Hoe kan ik je volgen ? Zie geen aanmelden staan...
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.