Sketches

Ik ben er vandaag weer met een kaartje volgens een schets.
Retro sketches, brengt iedere week een hele leuke schets uit, en omdat SU heel veel leuke nieuwe materialen op de markt brengt, en ik nog van alles wil maken voor a.s. dinsdag  als mijn make & take is. Heb ik een kaartje gemaakt met de nieuwste kleuren van SU, mint macaron en tip top taupe...........wat mij betreft een ideale combi voor heel veel mooie kaartjes.
Kijk maar eens mee.........

De nieuwe designer series papierstack is zo'n leuk papier, met bolletjes, tekstjes, schuine lijnen. Ideaal om te combineren met effen papier.
Hieronder zie je de schets.



Ik zie dat ik weer te laat ben om mijn kaart in te zenden, maar maakt niet uit, ik heb weer volgens een mooie schets een kaart gemaakt. 




Reacties

  1. Het is een schitterend kaartje Ingrid....inderdaad een prachtige kleurencombinatie...ook de sketch is heel leuk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave schets die je gebruikt hebt en een hele geslaagde uitwerking! De twee kleuren zijn prachtig samen. Vind de gescheurde strook ook erg gaaf staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Idd een hele mooie combi Ingrid.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart, mooie schets en de twee kleuren samen zijn prachtig. Leuk ook die gescheurde rand.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en mooie kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow....deze kaart is PRACHTIG Ingrid.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart! Heb zaterdag nog wat su collega's van je gezien in landgraaf op debeurs, was wel grappig...
    groetjes, Janine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.