Het onderwerp voor deze challenge is bedacht door Lia, en er moet een raamwerk, raster of iets dergelijks in zitten in je kaart. Ik heb een schudkaart gemaakt.
Met papier en allerlei materialen van Stampin'Up!
Gaan jullie ook mee kijken naar de voorbeelden van andere teamleden.
Fijne dag en bedankt weer voor het langs komen.

9 opmerkingen:
Leuk kaartje, Ingrid!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Een schudkaart, leuk! Zo krijg je een sfeervolle kerstkaart!
Heel mooi kerst kaartje ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}
Wat leuk gedaan Ingrid....ik ga alvast nadenken voor volgende week....voor deze week staat hij er al op.Jullie geven weer een leuke prijs weg!
Groetjes Diny
Mooie kerstkaart, leuke plaatje met een mooie bomm en superleuk DP, top!!
xx Wilma
Prachtige kaart weer voor bij de verzameling. Zo komen we er wel!
Liefs Monique
Leuk schudkaartje Ingrid
Groetjes Hermien
Heel mooi kerstkaartje Ingrid...leuk detail het schudgedeelte met die ijssterretjes erin...
groetjes Rosina
Wat een leuke kerstkaart, leuk die ijssterretjes in het schudgedeelte
groetjes Angelique
Een reactie posten