donderdag 25 juni 2015

kerstkaart week 26

Het lijkt nog maar pas geleden een nieuwe challenge bij 52 WTC, maar het is toch echt de laatste donderdag van deze juni maand al weer, dus dat betekent een nieuwe challenge, met heel veel mooie voorbeeldkaarten van enthousiaste teamleden. Waar je dus veel inspiratie uit kan halen.
Het onderwerp voor deze challenge is bedacht door Lia, en er moet een raamwerk, raster of iets dergelijks in zitten in je kaart. Ik heb een schudkaart gemaakt.

Met papier en allerlei materialen van Stampin'Up!
Gaan jullie ook mee kijken naar de voorbeelden van andere teamleden. 
Fijne dag en bedankt weer voor het langs komen. 


9 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk kaartje, Ingrid!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ellen zei

Een schudkaart, leuk! Zo krijg je een sfeervolle kerstkaart!

Erica ♥ zei


Heel mooi kerst kaartje ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Diny zei

Wat leuk gedaan Ingrid....ik ga alvast nadenken voor volgende week....voor deze week staat hij er al op.Jullie geven weer een leuke prijs weg!
Groetjes Diny

Wil Frutsel zei

Mooie kerstkaart, leuke plaatje met een mooie bomm en superleuk DP, top!!
xx Wilma

Monique zei

Prachtige kaart weer voor bij de verzameling. Zo komen we er wel!
Liefs Monique

Hermien zei

Leuk schudkaartje Ingrid

Groetjes Hermien

Rosina zei

Heel mooi kerstkaartje Ingrid...leuk detail het schudgedeelte met die ijssterretjes erin...

groetjes Rosina

Angelique zei

Wat een leuke kerstkaart, leuk die ijssterretjes in het schudgedeelte
groetjes Angelique