Vandaag een kerstkaartje wat ik heb gemaakt aan de hand van een kleurenpallet.
Ik was even mijn inspiratie kwijt wat betreft de kerstkaarten, maar het kleuren pallet heeft me op weg geholpen.
Ik zocht de kleurtjes bij elkaar, in papier en inkt en ging aan de slag met het onderstaande resultaat.
De boompjes zijn van Clearly Besotted, het papier van MD en het label met tekst van SU.
Hieronder zien jullie het kleurenpallet.
Doen jullie deze week ook mee met je kerstkaart insturen, Ga je mee kijken?


14 opmerkingen:
Leuk al die gekleurde boompjes op een rij!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Zo te zien is je inspiratie weer helemaal terug Ingrid....wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Diny
Je zou het niet zeggen hoor dat je inspiratie foetsie was. Een hele mooie kaart. Die boompjes zijn super!
Weer een kerstkaart erbij ;-)
Liefs Monique
Een kerstkaart in deze kleuren is even wennen maar dat krijg je als je het hele jaar door kerstkaarten maakt. Het geeft nieuwe inspiratie voor het maken ervan.
Leuk! Is altijd leuk een kerstkaart maken in niet kerstkleuren!
Leuke kleurtjes ! Helaas komt het er vandaag niet van bij mij om een kerstkaart te maken. Misschien volgende week weer.
groetjes,
Karin
Mooie kleurtjes op je kaartje. En heel mooi gedaan met de boompjes en het DP!!
xx Wilma
Een duwtje in de rug qua inspiratie is natuurlijk altijd fijn. Soms kan dat een schets zijn of zoals in jouw geval een kleurenpallet. Leuke kerstkaart!
Deze kleuren spreken mij aan!
De boompjes vind ik schattig, zijn die nieuw van SU?
Oeps, had de tekst beter moeten lezen
Hele leuke kaart Ingrid. Mooi in die pastelkleuren :) Groetjes, Gina
Wauw...wat een prachtig kaartje! Echt een hele leuke frisse kleurencombi!
Groetjes Suus
Wat een super leuk kerstkaartje Ingrid, heel verrassend in die mooie felle kleurtjes...
groetjes Rosina
Hoi Ingrid, prachtige kleuren.
Erg mooi geheel.
Groetjes Anita
Een reactie posten