donderdag 18 juni 2015

Kerstkaart week 25

Vandaag een kerstkaartje wat ik heb gemaakt aan de hand van een kleurenpallet. 
Ik was even mijn inspiratie kwijt wat betreft de kerstkaarten, maar het kleuren pallet heeft me op weg geholpen. 
Ik zocht de kleurtjes bij elkaar, in papier en inkt en ging aan de slag met het onderstaande resultaat. 
De boompjes zijn van Clearly Besotted, het papier van MD en het label met tekst van SU. 

Hieronder zien jullie het kleurenpallet. 


Doen jullie deze week ook mee met je kerstkaart insturen, Ga je mee kijken?

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk al die gekleurde boompjes op een rij!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Diny zei

Zo te zien is je inspiratie weer helemaal terug Ingrid....wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Diny

Monique zei

Je zou het niet zeggen hoor dat je inspiratie foetsie was. Een hele mooie kaart. Die boompjes zijn super!
Weer een kerstkaart erbij ;-)
Liefs Monique

Marfien zei

Een kerstkaart in deze kleuren is even wennen maar dat krijg je als je het hele jaar door kerstkaarten maakt. Het geeft nieuwe inspiratie voor het maken ervan.

Anoniem zei

Leuk! Is altijd leuk een kerstkaart maken in niet kerstkleuren!

karin zei

Leuke kleurtjes ! Helaas komt het er vandaag niet van bij mij om een kerstkaart te maken. Misschien volgende week weer.
groetjes,
Karin

Wil Frutsel zei

Mooie kleurtjes op je kaartje. En heel mooi gedaan met de boompjes en het DP!!
xx Wilma

Ellen zei

Een duwtje in de rug qua inspiratie is natuurlijk altijd fijn. Soms kan dat een schets zijn of zoals in jouw geval een kleurenpallet. Leuke kerstkaart!

Judith zei

Deze kleuren spreken mij aan!
De boompjes vind ik schattig, zijn die nieuw van SU?

Judith zei

Oeps, had de tekst beter moeten lezen

Gina zei

Hele leuke kaart Ingrid. Mooi in die pastelkleuren :) Groetjes, Gina

Susie Wusie zei

Wauw...wat een prachtig kaartje! Echt een hele leuke frisse kleurencombi!

Groetjes Suus

Rosina zei

Wat een super leuk kerstkaartje Ingrid, heel verrassend in die mooie felle kleurtjes...

groetjes Rosina

Anita van Merode zei

Hoi Ingrid, prachtige kleuren.
Erg mooi geheel.
Groetjes Anita