Kerstkaart week 23


Op deze zonnige donderdag ochtend beginnen we weer aan een nieuwe week kerstkaarten, ik moet je zeggen dat mijn stapeltje kaarten al aardig begint op te lopen, mijn doosje waarin ik ze bewaar kan nog maar net dicht. De challenge bij 52 WTC loopt nog steeds, en deze keer is het heel gemakkelijk, namelijk Alles Mag is het thema. Doe je ook mee? Dat kan nog tot vanavond 23.59 uur. 

Ik maakte het bovenstaande kaartje met SU materialen. Het idee van Pinterest. De houten figuurtjes kreeg ik van een vriendin, die dacht dat ik er wel iets mee kon, hi hi....goed gedacht. 
Fijne dag en bedankt weer voor het langs komen. 

Reacties

  1. Leuk kaartje en die houten figuurtjes passen er goed bij!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke samenstelling met die lagen !
    Ik vergeet die donderdag kerstkaart meestal!
    Op donderdag ben ik aan het werk !
    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje. De houten figuurtjes zijn leuk! Fijn zo'n vriendin die dan aan jou denkt ;)
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid,

    Toffe kaart. Mooi kleuren.

    grtjs
    Claudia.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart! De lay-out vind ik super. Gescheurde papier (uit een boek of designpapier?) is heel gaaf en het houten figuurtje staat er hartstikke goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart en het label erbij is heel gaaf op een mooie layout Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi is ook jouw kertkaartje Ingrid...heel mooi die gescheurde randjes allemaal

    groetjes Rosina...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit een leuk kerstkaartje Ingrid....het gescheurde papier is heel gaaf!
    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart,Ingrid. Leuk is het label erop.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave kaart! Erg leuk met alle laagjes en de gescheurde randen. En je vriendin heeft een goede inschatting gemaakt. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave kaart! Erg leuk met alle laagjes en de gescheurde randen. En je vriendin heeft een goede inschatting gemaakt. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zo'n vriendin! En je kerstkaart is echt heel gaaf geworden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke kaart met allerlei verschillende details, de gescheurde rand vind ik erg leuk.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart.
    Groetjes Lil DT 52 weeks to christmas

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.