Kaart met enveloppe

Vandaag een simpel kaartje met enveloppe, dat is trouwens ook de uitdaging bij DCL, deze vragen om een kaart met enveloppe, en normaal gesproken besteed ik aan de enveloppe niet echt veel aandacht, wat eigenlijk jammer is, want met een paar simpele stempel afdrukken op een enveloppe kun je ook iets moois creëren. 
Ik heb de basis van het kaartje gestempeld met een nieuwe set van SU, 

Met mooi nieuwe kleuren, en met de punchboard en een nieuw papiertje maakte ik een enveloppe in dezelfde stijl..
toch heel mooi als je het zo bij elkaar ziet, jammer dat ik het niet vaker doe...voor speciale gelegenheden zie het er zo leuk uit....... 

Deze kaart doet mee bij: DCL- challenge#235
Hieronder zie je welke materialen ik heb gebruikt...........

Verder heeft SU een hele mooie actie lopen, kijk even hier op mijn pagina, en reageer daar vandaag nog op.........het is een geweldige actie zonder addertjes onder het gras!!. 

Fijne dag gewenst, morgen weer een ander kaartje. 




Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties

  1. Superleuk Ingrid! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijk en heel feestelijk geheel en zeker voor een speciale gelegenheid is dit erg leuk. Fijn dat je meedoet met DCL, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Heel gaaf en mooi setje zo ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Feestelijk kaartje met een gezellige flop, kan de taart binnenin :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Feestelijk kaartje met een gezellige flop, kan de taart binnenin :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor lekker vrolijk en leuk. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dit is een leuke set die je gebruikt hebt. Een heerlijk vrolijk kaartje is het geworden. ;)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart met bijpassende envelop!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.