Huwelijk...........

Vandaag een kaartje met het GO Wild papier van SU, jullie zullen niet alleen gisteren en vandaag, maar ook morgen nog voorbeelden zien met het papier...en steeds weer anders. 
Deze keer maakte ik een trouwkaartje, om mensen te feliciteren met hun huwelijk. 
Dit deed ik aan de hand van de onderstaande schets, 

Bij Bij TGF challenge blog is het de bedoeling dat je een tweetal challenges van de afgelopen maand combineert, zeg maar een remix maken. Hoe leuk is dat ? ? 

Ik koos dus voor de schets en voor de onderstaande uitdaging, together forever......


Ik deed het in de blender, en het onderstaande kaartje kwam eruit. . . . . 


Ik vind hem wel lekker vrolijk geworden, echt iets voor een mooi zomers huwelijk..........
Deze kaart doet mee bij: #TGIFC09
Fijne dag, en probeer het hoofd koel te houden, ik ben vanmorgen maar heel vroeg opgestaan, dan krijg je tenminste nog iets gedaan....


Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties

  1. Superleuk trouwkaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf....mooi strak maar niet te strak....Superleuk.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk ontwerp Ingrid. Mooi modern kaartje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Ingrid,
    ik wou dat ik zo'n blender had, whahaha. Prachtig geremixed zeg een hartstikke tof kaartje! Ik kom niet meer bij ieder kaartje van je langs, maar hou je nouwlettend in de gaten hoor! En niet aan de warmte denken Ingrid...maar denken wat een heerlijke zomer hebben we! Een lekker schaduw hoekje doet wonderen of een buiten douche, hihi wel koud dan hè, hihi. Fijne zomerweken en je zie me wel weer verschijnen!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe huwelijkskaart ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kei gaaf kaartje!!!
    Super leuk hoe je deze 2 challenges in de mix hebt gegooid.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gemixt Ingrid, leuk kaartje

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Wat een toffe kaart, gaaf hoor ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aww this is super cute! Thanks for playing along with the TGIF Remix Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.