Babykaartje

Bij Crazy for Cas hebben ze deze keer een uitdaging, waarbij je moet werken met een schets. 
Het stond al eventjes op mijn to-do-list. Dus gisteren aan de slag met een babykaartje, waarvan ik er nog een aantal nodig heb, voor de voorraad. 

Het rompertje is een stans van Clearly Besotted, evenals de tekst baby.
De spetters en het papier is van SU. De tekst "100% schattig" is van Eline.
Hierboven zie je de jongens variant. 


Ik maakte ook nog een meisjes variant.
Hieronder zie je de schets. 

De jongens variant doet mee bij: Crazy For Cas - Challenge#49- schets
Ik wens jullie nog een fijne dag, en bedankt  voor jullie bezoekjes.

Reacties

  1. Heel mooi babykaartje Ingrid, leuk dat rompertje ....ook de sketch is heel mooi...
    TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartjes zeggen het zelf al...100% schattig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk gedaan Ingrid!
    Super kaartjes zijn het.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze 2 zijn weer superleuk, en als je het nog niet weet is een groene variant ook een prima keus (Voor de verkoop handig)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi ingrid
    nou 200% geslaagd met zo weinig een pracht van een kaart maken
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid,
    ze zijn allebei superleuk..schattige rompertjes, leuke tekst...heb je bewust de stukjes er niet uit gehaald ?? het is wel duidelijker met..mooi gedaan..Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ingrid,
    wat een enige kaartjes met deze sketch. Dat rompertje is superleuk. En zo heb je in vrij korte tijd toch weer wat babykaartjes voor de voorraad.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht heel even dat mijn inspiratiekaart was blijven hangen bij je. Ze zijn erg prachtig. Lief en toch stoer door de spetters.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ingrid,

    Oh, wat leuk gedaan. Ik vind het supermooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee hele leuke schattige maar ook stoere baby kaartjes!
    Ik heb toevallig met hetzelfde rompertje met stempel ook een kaartje op mijn blog geplaatst. Ik vind het een erg leuk rompertje voor babykaartjes, er zullen er dus nog meerdere volgen
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke babykaartjes Ingrid, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn ze leuk Ingrid! Die kleine rompertjes zijn supergeinig en die spetters, tja, dat doen die kleintjes nu eenmaal ook, ha ha ha! Enige kaarten! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ingrid,

    Wat een leuke geboorte kaartjes heb je gemaakt met dat rompertje geweldig.

    Liefs Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke kaartjes !
    Rompertjes erg leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ahh die rompertjes; lief maar vooral leuk. Wat een gave uitwerkingen van de schets!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zien er beide super mooi uit!!!
    Leuk idee voor die schets!!!
    Ik zelf ben ook graag thuis hoor! Wil dan ook het liefst maar een week weg. Kan me goed vermaken thuis! ;-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Was ik met je bericht bezig alles weg. Nu maar even achter de computer gaat net wat makkelijker. De kaarten van de lkaatste weken bekeken. Deze sketch en babykaartje is erg leuk. Ook je open ster is mooi bedacht en natuurlijk de geboortekaartjes.
    Ik geniet deze week nog even na. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.