dinsdag 19 mei 2026

Trek het aan - zorgtopper

 HI, 

En welkom bij een nieuwe post. 

Dankzij het slecht weer afgelopen week, en het feit dat ik nog vakantie had, 

heb ik een aantal kaartjes kunnen maken, fijn als je al iets klaar hebt liggen. 

Mijn collega, zal in Juni zijn diploma in ontvangst nemen, verpleegkunde. 

Hij is ook genomineerd als TOPPER van de opleiding, je mocht op hem stemmen, 

er waren in totaal 10 mensen genomineerd, begin Juni zal hij te horen krijgen

of hij de TOPPER is. Iemand die van heel ver komt, op zijn vorige werk totaal 

niet uit de verf kwam, en moet je hem nu zien, het is echt een TOPPERTJE. 



Ik stanste een shirtje uit, en plakte daarop de tekst Mister Marvelous, 
hoe toepasselijk, ook plakte ik de stikker met gympen erbij, beide Marianne Design. 
Nog twee tekstjes en dan is het kaartje af... 
Het shirtje is trouwens van MFT, ook de knoopjes mal. 

Dit kaartje doet mee bij; 



Fijne dag gewenst, donderdag is er weer een kerstkaartje. 









9 opmerkingen:

Nynke zei

Mooie kaart! Die knopenrand is ook leuk zeg. Fijne dag!
Groetnis Nynke

martina's kaartjes zei

die is leuk geworden, mooi kaartje
grtjs, martina

Irene zei

Een enige kaart en zo te lezen heeft Mr. Marvelous de topper nominatie wel verdiend!
XxIrene

Daphne zei

Gek is dat hè, dat het ergens niet lukt en dan uiteindelijk heel goed uitpakt als je een andere keus maakt.
Wat een leuke kaart, de tekst op het shirt doet het hem!

Nancy zei

Hey Ingrid,
Deze kaart zal met veel plezier ontvangen worden. Leuk gemaakt voor de collega!
Liefs,
Nancy

GerJanne zei

Zo zie je dat een werkplek/collega's heel bepalend zijn om iemand uit de verf te laten komen...Heel mooi. Je kaart is ook heel leuk! Dank je wel voor het meedoen bij de Crealadies

Colien zei

Heel toepasselijk deze kaart, wat gaaf voor je collega!
grtz Colien

Angélique zei

Wat fijn dat je collega zo op zijn plek zit waar het beste in hem naar boven wordt gehaald. Je hebt een heel leuke kaart voor hem gemaakt. Dankjewel dat je meedoet bij Crealadies.

Nelleke zei

Mooie kaart voor de zorgtopper, dat verdient hij zeker. Soms heb je er van die pareltjes tussen zitten. Mooi! Fijn je bij de Crealadies te zien. Groet, Nelleke