HI,
Welkom bij een nieuwe post met een kaartje.
Afgelopen 11 dagen was ik op vakantie in Portugal,
en had ik alle berichten en kaartjes gepland.
De kerstkaartjes en reminder kaartje van K&K, gaat ook gewoon door.
Woensdagavond zijn we terug gekomen, en ik miste meteen het warme
aangename weer van Portugal, want het regende pijpenstelen en het was koud.
Gisteren was een dag van opruimen, wassen en boodschappen doen,
maar ook omdat het koud was, een kaartje maken.
Ik pakte een challenge erbij;
monochroom
Deze kaart doet mee bij 4 Seasonschallenge blog - #104 - monochroom - klik hier!
Ik laat je even wat foto's zien van het mooie Portugal.
We hebben genoten, het was fijn, ook regen gehad, en niet heel warm weer,
maar voor ons prima te doen, we waren er blij mee..
We hadden een huisjes gehuurd, en we hadden een huurauto, dus we hebben
ook veel gezien. Dit is een kleine greep uit de foto's







Reacties
Het is zo'n andere wereld en je bent er helemaal uit.
Je kaart is heel erg leuk in al deze mooie monochrome tinten.
Mooie kaart maakte je, leuke combi van materialen!
Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog (vergeet je niet om je kaartje te linken?)
grtz Colien
Je kan zien dat jullie het fijn hebben gehad.
Je kaart is erg mooi geworden. Leuk om de kleurtjes erbij te zetten, nu kan je zien dat je het in dezelfde lijn qua kleur hebt gehouden.
Groetjes Nelly