HI,
Welkom bij een nieuwe kerstkaart.
Vorige week maakte ik een kaartje voor de challenge bij de Egel,
ze hebben een leuke schets deze keer...
Omdat ze niet van kerstinzendingen houden, stuur ik het kaartje ook niet in voor de challenge.
maar ik heb er wel weer een leuk kaartje bij.
Het leuke plaatje van Fairybells.
Het papier is geen kerstpapier, maar vond ik er leuk bij staan.
Morgen laat ik het kaartje zien wat wel kan meedoen bij de Egel.
klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC.
Doe gezellig vandaag met ons mee, met je kerstkaart.



Reacties
groetjes Ellen
Groetjes Trudy
groetjes va Ank
Groetjes van Marian.
Mijn kerstkaart wil maar niet op Blogger verschijnen. Stond ingepland om vier uur vanochtend en is nu nog nergens te bekennen.
Lieve groetjes Miranda
Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Groetjes Suzan
XxIrene
grtjs, martina
Wat een leuk plaatje!!
Je kaart is gaaf! Ja, jammer dat er geen kerst mag bij de Egel,maar net wat je zegt: Jij hebt er een leuk kaartje bij!
grtz Colien