kerstkaart week 20

 HI, 

Welkom bij een nieuwe donderdag... 

Een donderdag dat betekend een kerstkaartje. 

Ik maakte nog een challenge kaartje, en dat is deze keer; 

boeken op je kerstkaart


Ik maakte een kaart met een knus haard vuurtje, en daarop de boeken. 

klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC, 
en doe gezellig met je wekelijkse kaart mee, of met de challenge. 

Gezellige hemelvaarts dag gewenst... 




Reacties

wat een mooi kaartje met het gezellige tafereeltje, leuk de verschillende tegeltjes bij de haard
groetjes Ellen
Jantine zei…
Heerlijk tafereeltje, Ingrid. Ik zie me wel zitten bij de haard met een lekker boek. Mooi behangetje ook.
Groetjes
Jantine
Gezellig tafereeltje met al die mooie boeken en openhaard.
Een mooie kerstkaart met een knus tafereeltje. Wat een geinig behangetje hihi. Dat haardvuur zou nu trouwens ook welkom zijn, het is koud en nat, brrr.
Lieve groetjes Miranda
Suzan zei…
Wat een prachtige kaart Ingrid!
Groetjes Suzan
GerJanne zei…
Wat een gezelligheid! Boeken en de kachel aan, ik ga er bijna zin in krijgen.
Je stond niet in mijn zijbalk, maar het lijkt beterte gaan worden!
Nynke zei…
Heel erg leuk! Krijg meteen zin in lezen op de bank bij een warm vuurtje. Al moet ik zeggen, die boeken daar zo dicht bij het vuur, dat vind ik wel een beetje spannend. Maar de kaart is er niet minder mooi om.
Groetnis Nynke