vrijdag 15 mei 2026

monochroom

 HI, 

Welkom bij een nieuwe post met een kaartje. 

Afgelopen 11 dagen was ik op vakantie in Portugal, 

en had ik alle berichten en kaartjes gepland. 

De kerstkaartjes en reminder kaartje van K&K, gaat ook gewoon door. 

Woensdagavond zijn we terug gekomen, en ik miste meteen het warme 

aangename weer van Portugal, want het regende pijpenstelen en het was koud. 

Gisteren was een dag van opruimen, wassen en boodschappen doen, 

maar ook omdat het koud was, een kaartje maken. 

Ik pakte een challenge erbij; 

monochroom


ik begon met plaatjes te zoeken, ik vond de taart en de koekjes in dezelfde kleurlijn. 
Daarna het papier erbij zoeken, dus dat is van alles bij elkaar van verschillende blokjes. 
bij taart hoort wat te drinken, en dat kan koffie of chocolademelk zijn, bedenk er maar wat bij. 


hierboven zie je de kleurlijn van oranje/tot bruin. 

Deze kaart doet mee bij 4 Seasonschallenge blog - #104 - monochroom - klik hier!

Ik laat je even wat foto's zien van het mooie Portugal. 

We hebben genoten, het was fijn, ook regen gehad, en niet heel warm weer, 

maar voor ons prima te doen, we waren er blij mee..

We hadden een huisjes gehuurd, en we hadden een huurauto, dus we hebben 

ook veel gezien. Dit is een kleine greep uit de foto's 





Fijn weekend alvast, ik moet maandag weer beginnen. 
Dus even een paar daagjes nog acclimatiseren... 





4 opmerkingen:

GerJanne zei

Welkom terug! Je hebt het zo te zien geweldig had. Snap dat je nog even moet landen hoor!
Het is zo'n andere wereld en je bent er helemaal uit.
Je kaart is heel erg leuk in al deze mooie monochrome tinten.

Colien zei

Fijn dat jullie genoten hebben van een heerlijke vakantie.
Mooie kaart maakte je, leuke combi van materialen!
Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog (vergeet je niet om je kaartje te linken?)
grtz Colien

Daphne zei

Wat een prachtige foto's van jullie vakantie.
Je kan zien dat jullie het fijn hebben gehad.
Je kaart is erg mooi geworden. Leuk om de kleurtjes erbij te zetten, nu kan je zien dat je het in dezelfde lijn qua kleur hebt gehouden.

Nelly zei

Superleuke kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-SCB.

Groetjes Nelly