donderdag 21 mei 2026

kerstkaart week 21

 HI, 

Welkom bij een nieuwe kerstkaart. 

Vorige week maakte ik een kaartje voor de challenge bij de Egel, 

ze hebben een leuke schets deze keer... 





Omdat ze niet van kerstinzendingen houden, stuur ik het kaartje ook niet in voor de challenge. 

maar ik heb er wel weer een leuk kaartje bij. 



Het leuke plaatje van Fairybells. 
Het papier is geen kerstpapier, maar vond ik er leuk bij staan. 
Morgen laat ik het kaartje zien wat wel kan meedoen bij de Egel. 

klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC. 
Doe gezellig vandaag met ons mee, met je kerstkaart. 







14 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch en wat een schattig plaatje
groetjes Ellen

Femmy zei

Prachtig Ingrid en leuk model van de kaart, groetjes Femmy

Trudy zei

Super leuke kaart met dit model en jammer dat ze niet van kerstinzendingen houden want je kaartje is echt erg mooi!
Groetjes Trudy

Kaartenkraam zei

Superleuke kaart, mooi model en een schattig plaatje!

groetjes va Ank

marian zei

Een erg leuke kaart heb e gemaakt.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een superleuk plaatje op je mooi model kerstkaart gebruikt Ingrid. Ik vind hem top!
Mijn kerstkaart wil maar niet op Blogger verschijnen. Stond ingepland om vier uur vanochtend en is nu nog nergens te bekennen.
Lieve groetjes Miranda

Jantine zei

Leuke kaart, Ingrid, leuk model is dit! En mooie afbeelding heb je gebruikt!
Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Suzan zei

Supermooie kaart Ingrid! Ben dol op al die plaatjes!
Groetjes Suzan

Irene zei

Dat model is echt leuk en het plaatje is een plaaaatje!
XxIrene

martinaskaartjes zei

een mooi lief kaartje
grtjs, martina

Daphne zei

Alles past héél goed bij elkaar.
Wat een leuk plaatje!!

GerJanne zei

Hihihihi..... ik denk dat Jantine even vergeten was dat jullie in hetzelfde DT zitten...
Je kaart is gaaf! Ja, jammer dat er geen kerst mag bij de Egel,maar net wat je zegt: Jij hebt er een leuk kaartje bij!

!neke zei

Super leuk !!!!

Colien zei

Heel leuk, tof model en mooie tinten!
grtz Colien