HI,
Welkom bij een nieuwe kerstkaart.
Vorige week maakte ik een kaartje voor de challenge bij de Egel,
ze hebben een leuke schets deze keer...
Omdat ze niet van kerstinzendingen houden, stuur ik het kaartje ook niet in voor de challenge.
maar ik heb er wel weer een leuk kaartje bij.
Het leuke plaatje van Fairybells.
Het papier is geen kerstpapier, maar vond ik er leuk bij staan.
Morgen laat ik het kaartje zien wat wel kan meedoen bij de Egel.
klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC.
Doe gezellig vandaag met ons mee, met je kerstkaart.



14 opmerkingen:
wat een mooi kaartje met de leuke sketch en wat een schattig plaatje
groetjes Ellen
Prachtig Ingrid en leuk model van de kaart, groetjes Femmy
Super leuke kaart met dit model en jammer dat ze niet van kerstinzendingen houden want je kaartje is echt erg mooi!
Groetjes Trudy
Superleuke kaart, mooi model en een schattig plaatje!
groetjes va Ank
Een erg leuke kaart heb e gemaakt.
Groetjes van Marian.
Je hebt een superleuk plaatje op je mooi model kerstkaart gebruikt Ingrid. Ik vind hem top!
Mijn kerstkaart wil maar niet op Blogger verschijnen. Stond ingepland om vier uur vanochtend en is nu nog nergens te bekennen.
Lieve groetjes Miranda
Leuke kaart, Ingrid, leuk model is dit! En mooie afbeelding heb je gebruikt!
Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Supermooie kaart Ingrid! Ben dol op al die plaatjes!
Groetjes Suzan
Dat model is echt leuk en het plaatje is een plaaaatje!
XxIrene
een mooi lief kaartje
grtjs, martina
Alles past héél goed bij elkaar.
Wat een leuk plaatje!!
Hihihihi..... ik denk dat Jantine even vergeten was dat jullie in hetzelfde DT zitten...
Je kaart is gaaf! Ja, jammer dat er geen kerst mag bij de Egel,maar net wat je zegt: Jij hebt er een leuk kaartje bij!
Super leuk !!!!
Heel leuk, tof model en mooie tinten!
grtz Colien
Een reactie posten