reminder challenge K&K

 HI, 

Welkom op deze zondag, 

vandaag laten we bij K&K, onze reminder kaartjes zien voor de challenge: 

hoofddeksels



dacht ik nog even dat het een moeilijke challenge was, er zijn al heel veel 
leuk inzendingen, dus als je inspiratie nodig hebt kijk even op het blog. 
Je ziet voor kerst van alles voorbij komen, maar ook verjaardag, of dames 
met hoedjes op, de jaargetijde is er voor om een hoofddeksel te gaan
dragen, dus er is vas wel iets te vinden. 
Ik maakte een feestkroontje voor de jarig job. 

klik hier! om naar het blog te gaan van K&K..

Fijne zondag gewenst...




Reacties

Daphne zei…
Haha, nee joh geen moeilijke challenge en inderdaad heel erg leuk.
Ik hoop vandaag wat te kunnen maken.
Doet leuk, jouw voorbeeld.
Ik heb iets in mijn hoofd, even kijken of het eruit komt zoals het erin zit, snap je😆
Colien zei…
Heel feestelijk!
grtz Colien
Angélique zei…
Een heel leuke feestelijke kaart.
!neke zei…
Super leuk je kaart !!!