kerstkaart week 41

 HI, 

Welkom bij een nieuwe week met kerstkaartjes... 

Ik heb deze keer een shaker kaartje voor jullie gemaakt...



met in het midden een afbeelding 3 vogeltjes met hun leuke kerstmutsjes op... 
het schudmateriaal is van Marianne Design... Met de handige cupjes die je tegenwoordig 
kan kopen is een schudkaart niet meer zo moeilijk om te maken, toch ? 



Afgelopen week was ik twee dagen met een collega de strandtweedaagse gaan lopen 
tussen Petten en Den Helder - het was net een mini vakantie... 


met prachtig zonnig weer - alleen maar zee, zand, wind, vogels, en wat mensen en honden 
die je tegen komt...


25 km lopen langs de zee. De eerste dag hadden we zo'n 15 km gelopen 


de tweede dag ruim 20 km. Ik had op het einde van dag 2 wel een blaar gelopen. 
Maar verder niet veel last..ik kon ook gewoon mijn schoenen aan, dus de blaar is nu 
langzaam aan verdwenen. 


Hier zie je de vuurtoren van den Helder... 


kijk de heerlijke blauwe lucht... 

Vandaag 1 dagje werken, ik heb avonddienst, dus ik hoop in de ochtend 
nog een reactie achter te kunnen laten... 

klik hier ! om naar het blog te gaan van 52WTC.. 

Fijne dag gewenst.. 









Reacties

Een mooie schudkaart en die cupjes zijn inderdaad handig. Heerlijk zo'n wandeling!
Groetjes, Caroline