kerstkaart week 42

HI, 

En welkom bij een nieuwe donderdag met kerstkaartjes...

Deze keer een kaartje wat met onze challenge mee zou kunnen doen...

We vragen namelijk om iets wat draait, schuift of beweegt... 


Dit is de voorkant van de kaart...
De challenge is voor mij een echte uitdaging, maar die moet je soms gewoon 
aan gaan..Martina die het heeft bedacht is een kei in het maken van deze kaartjes... 


de achterkant zie je hierboven, zoals je ziet gaat de kaart met een strik dicht. 
Zodat hij mooi strak sluit, en niet open gaat staan.... 


De kaart als je hem open maakt...
De binnen kant is beplakt met papier van de Action, ook de buitenkant 
trouwens...


En ook de afbeeldingen komen uit een blok van de action... 


Hier zie je alle vlakjes goed, ik heb ze steeds van een ander 
aanzicht gefotografeerd...
Het was leuk om dit kaartje te maken, en er even wat 
werk in te steken, want ik heb een aantal vakjes weg moeten doen, 
net niet goed gevouwen, net het verkeerde deel beplakt, maar goed 
uiteindelijk ben ik tevreden... 

Ik heb het voorbeeld gevonden, op pinterest, 

maar de rechtstreekse link, is naar hobbyvision. 

Het is al een ouder model. Het wordt goed uitgelegd, 

met foto's en stap voor stap beschrijving. klik hier !


 klik hier ! om naar het blog te gaan van 52WTC..

doe gezellig met ons mee vandaag... 

Vandaag heb ik een crematie, van een tante van Paul, 

vanmiddag een werkoverleg, en vannacht ga ik de nachtdienst in..

Een drukke dag, de nachten zijn rustig, dus ik hoop dat ik dan 

even langs kan komen bij jullie... 


Fijne dag gewenst... 




Reacties

Een mooie kaart met leuke binnenkant.
Groetjes, Caroline
wat een mooi kaartje met het leuke patroon en de leuke details
sterkte op de crematie en werkse vannacht
groetjes ellen
Caroline zei…
ik hou wel van bewegende kaarten en je hebt er iets moois van gemaakt, groetjes Caroline
Angélique zei…
Een heel mooie kaart, het model is je goed gelukt.
Sterkte vandaag en werkse vannacht.
Hetty P. zei…
Wat een heftige dag ga je tegemoet, heel veel sterkte bij de crematie.
Leuke kaart heb je gemaakt, de binnenkant is wel heel erg mooi geworden.
Groetjes Hetty
Colien zei…
Mooi gemaakt dit model kaart!
Grappig hoe ook het DT ook uitgedaagd wordt met de maandchallenges...
Sterkte vandaag en werk-ze vannacht!
grtz Colien