HI,
Welkom bij een nieuwe week met kerstkaartjes...
Ik heb deze keer een shaker kaartje voor jullie gemaakt...
met in het midden een afbeelding 3 vogeltjes met hun leuke kerstmutsjes op...
het schudmateriaal is van Marianne Design... Met de handige cupjes die je tegenwoordig
kan kopen is een schudkaart niet meer zo moeilijk om te maken, toch ?
Afgelopen week was ik twee dagen met een collega de strandtweedaagse gaan lopen
tussen Petten en Den Helder - het was net een mini vakantie...
met prachtig zonnig weer - alleen maar zee, zand, wind, vogels, en wat mensen en honden
die je tegen komt...
25 km lopen langs de zee. De eerste dag hadden we zo'n 15 km gelopen
de tweede dag ruim 20 km. Ik had op het einde van dag 2 wel een blaar gelopen.
Maar verder niet veel last..ik kon ook gewoon mijn schoenen aan, dus de blaar is nu
langzaam aan verdwenen.
Hier zie je de vuurtoren van den Helder...
kijk de heerlijke blauwe lucht...
Vandaag 1 dagje werken, ik heb avonddienst, dus ik hoop in de ochtend
nog een reactie achter te kunnen laten...
klik hier ! om naar het blog te gaan van 52WTC..
Fijne dag gewenst..








11 opmerkingen:
Een mooie schudkaart en die cupjes zijn inderdaad handig. Heerlijk zo'n wandeling!
Groetjes, Caroline
wat een mooi kaartje met het schattige plaatje en de leuke details
leuk zo'n tweedaagse wandeling ben je er toch even helemaal uit
groetjes ellen
Een leuk kaartje met dat schudgedeelte! Mooi gemaakt! En die foto's zien er mooi uit maar dat is wel een heel eind lopen. Alhoewel aan zee lopen is wel heerlijk. ziet er allemaal mooi uit. Groetjes Marijke
heel mooie kaart en wat een mooie foto's groetjes Caroline
Een leuke schudkaart met het lieve vogelplaatje. Heerlijk zo'n mini vakantie wandelend langs de zee!
Groetjes, Eri
Hey Ingrid,
Wat een leuke schudkaart maakte je. De achtergrond matcht mooi met het plaatje...
Liefs,
Nancy
Mooie schudkaart heb je gemaakt, leuk plaatje voor erin.
Wat een mooie wandeling heb je gemaakt, ik kan wel begrijpen dat je hebt genoten.
Fijne avond,
Hetty
Leuke schudkaart, Ingrid. En flink gewandeld!
Groetjes
Jantine
Leuke kaart, ja met die blisters is ene schudkaart wel makkelijker te maken, en deze is heel leuk geworden. Heerlijk twee dagen wandelen langs zee, hopelijk lekker uitgewaaid en een leuke brake out.
Jammer dat het kaartje er nog niet is, soms doet de post er wat langer over. Ik had hem dacht ik maandag gepost. Groetjes Nelleke
gepost
Hele leuke kaart heb je gemaakt Ingrid.
Leuk shaker kaartje is het! Die cupjes/blisters of hoe ze ook heten zijn inderdaad heel handig.
Wat leuk dat je met een collega aan de wandel was! En dat mooie weer hielp natuurlijk mee aan het vakantiegevoel.
Een reactie posten