HI,
Welkom bij een nieuwe week....
Deze keer laat ik een kaartje zien, wat ik al een tijdje geleden maakte..
Je kan het niet goed zien, maar de achtergrond, het ruitjes papier is goud met wit...
Daarop een mooie grote tekst die gestanst is, en vleugeltjes....
klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC...
Doe gezellig met ons mee, of met je wekelijkse kaart,
of met onze challenge kaart....


13 opmerkingen:
Leuk, vooral als het bruin in goud voorstel, dan is het een heel kerstige kaart.
Nee, dat zie je inderdaad niet.
Maar als ik het weet, dan lijkt het mij een nòg moeiere kaart voor kerst, ik hou wel van bling bling voor de feestdagen.
wat een mooi kaartje met het leuke papier en de leuke details
groetjes ellen
Hel leuke kaart Ingrid ...
Liefs Annemarie en Merit
Super leuk !!!!
Prachtig kaartje Ingrid....ik hou ervan!
Groetjes Diny
Een leuke kaart met de geruite achtergrond, grote tekst en vleugels.
Groetjes, Eri
Leuke kaart, Ingrid! Dat ruitje is leuk en die vleugeltjes zijn een leuk detail.
Groetjes
Jantine
Heel mooi, lief die vleugeltjes erbij Ingrid.
Lieve groetjes Miranda
Mooi kaartje en goed dat je het erbij schreef van dat goud, want dat is inderdaad niet te zien.
Prachtig kaartje Ingrid!
Hey Ingrid,
Deze kaart is mooi in zijn eenvoud, het achtergrondpapier erg feestelijk!
Altijd mooi als er een glans op een kerstkaart zit, wat hier ook is.
Liefs,
Nancy
Wat een leuk kerstkaartje Ingrid!
Ik wil je via hier bedanken voor je lieve verjaardagspost, heel leuk! Je kaartje staat hier gezellig in de kast!
Liefs, Merit en Annemarie
Een reactie posten