HI,
Welkom bij een nieuwe challenge van K&K...
Onze extra lange zomerchallenge is voorbij, we hebben de top plekjes gekozen..
Deze keer vragen we om:
een schudkaart
ik geef heel eerlijk toe dat ik dat best een uitdaging vindt...
Maar tegenwoordig heb je veel keuze uit schudmateriaal,
en ook kant en klare raampjes, wat het toch wel allemaal makkelijker maakt.
Ik koos voor kleuren die passen bij het bloemenpapier in het midden
van de kaart, onder het raamwerk...
Klik op de bovenstaande afbeelding om naar het blog te gaan van K&K.
En kijk even naar de mooie voorbeelden van iedereen...
Fijne zondag gewenst...Ik ben aan het werk, straks om 15.00 uur al klaar
en dan heb ik morgen 1 dag vrij, leuk vooruitzicht....




4 opmerkingen:
Schud kaartjes, ik vind ze altijd zo leuk voor de ontvanger, omdat er iets beweegt.
Mooi voorbeeld, mooie rustige kleuren.
Werk ze en geniet daarna van je vrije dag.
Hey Ingrid,
Tijdens het late reageren op jouw kerstkaart, zag ik deze ook staan.
Leuk... schudkaarten... Laat mij daar nu net wel van houden... Ik maak ze graag.
Misschien moet ik aan deze uitdaging ook een keer meedoen.
Meestal houd ik me aan de 52 weeks en aan het KKT van Martina.
Jouw kaart is toch erg geslaagd hoor met dat mooie schudvak op jouw kaart!
Liefs,
Nancy
Heel leuk Ingrid !!!!!
Leuke challenge ....
groeten Ineke
Gaaf schudkaartje, mooie kleurtjes!
grtz Colien
Een reactie posten