kerstkaart week 31

 HI, 

Welkom bij een nieuwe week van kerstkaartjes, 

deze keer een kaartje wat voort kwam uit het kaartje wat ik 

twee weken geleden plaatste..Zelfde blokje zelfde papier, 

je kent het wel....



het is een blokje van de Action, wat ik nog niet had gebruikt.. 

klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC..
Het is echt komkommer tijd op het kerstblog, niet 
zoveel inzendingen...maar toch iedere keer weer dankbaar 
voor de mensen die  trouw meedoen... 

Fijne dag gewenst.. 




Reacties

O, die is heel leuk geworden mooie combinatie van papier en schattige hert.
Femmy zei…
Super kaart Ingrid, alles is zo mooi bij elkaar. Groetjes Femmy
wat een mooi kaartje met het leuke papier en de leuke plaatjes
groetjes ellen
Eri zei…
Je hebt een heel leuke kaart gemaakt met dit geinige rendier. Hij houd zich lekker warm bij de kachel!
Het is niet altijd gemakkelijk elke week een kerstkaart, maar ik probeer het toch vol te houden!
Groetjes, Eri
Marijke zei…
Wat een leuk kaartje en wat een slim rendier met zijn glas champagne. die heeft het goed bekeken! Groetjes Marijke
Daphne zei…
Kijk hem gezellig zitten bij de kachel.
Leuk kaartje zeg.
Tja..... ik knutsel weinig met deze mooie dagen, maar had voor vandaag nog een leuke in de wachtrij staan, dus die is geplaatst hoor.
Mooi op elkaar afgestemd Ingrid.

Lieve groet, Petra
Anoniem zei…
Wat een leuk tafereeltje, heel knus. Leuke kerstkaart Ingrid.
Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)
GerJanne zei…
Heel leuke kaart!Ik moest mijn DAK kaartje plaatsen, maar ik ben wel bij met de weken hoor! Alleen kon ik dus vandaag niet linken
Nancy zei…
Hey Ingrid,
Even een kerstkaartenrondje inhalen...
Wat een leukerd op jouw kerstkaart! Die moet het wel koud hebben gehad als hij met deze temperaturen het haardvuur aan wil maken! haha!!
We tellen trouw verder af naar Kerst, ook al is het midden zomer nu...
Dankjewel voor jouw leuke reactie op mijn blog!
Liefs,
Nancy