dinsdag 21 november 2023

een meisje....

HI, 
Welkom bij een nieuwe week, 
vandaag laat ik jullie een persoonlijk geboortekaartje zien...

Ik maakte het kaartje voor het dochtertje van Merit en Pascal, 
zij hebben haar NOMÉ genoemd... 


Ik stempelde de achtergrond, met de bubbeltjes uit de stempel 
die bij het babytje in bad hoort...Het ziet er heel feestelijk uit...
De naam liet ik daarin terug komen..



Fijne dag..







 

6 opmerkingen:

GerJanne zei

Schattig kaartje voor Merit en Pascal. En gefeliciteerd met je prijs van Marleen!!

Angélique zei

Ah, wat een leuke vrolijke kaart, heel leuk gemaakt met de gekleurde bubbels.

martina's kaartjes zei

superleuk gemaakt ! tof kaartje
grtjs,martina

Caroline Cards zei

Een heel lief kaartje!
Groetjes, Caroline

Sarah zei

Heel vrolijk en lief!

Diny zei

Wat een super schattig kaartje Ingrid....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny