kerstkaart week 47

 HI, 

Welkom bij een nieuwe donderdag, 

deze keer doe ik ook mee aan een challenge...Dat is het voordeel als het

tegen December aan loopt dan zie je meerdere challenges die je als kerstkaart 

kan gebruiken.... 



Ik gebruikte eindelijk eens mijn vierkante ticketmal, al lang in mijn bezit en nooit gebruikt, 
terwijl deze zo leuk is.... 


Ik maakte een kaartje met de leuke gnomes


Zo leuk, je kunt een mooi tafereeltje maken 


En hierboven zie je de voorkant....
Leuke tekst stempel van Creative craft lab - Studio Light



En natuurlijk kun je je kaart ook linken bij: 



Fijne donderdag gewenst... 









Reacties

Super leuk dit dorpje met gnoompjes!
Een geweldig leuke kaart met de lieve gnomes.
Groetjes, Caroline
Epie zei…
Mooie kaart in blue, met leuke gnomes en scene, goed bezig Ingrid
Groetjes Epie
Jantine zei…
Heel leuke kaart met je vierkante ticketmal, Ingrid. Die gnomes zijn leuk!!
Groetjes
Jantine
Kaartenkraam zei…
Nou je hebt er meteen een toffe kaart mee gemaakt. Ook de kleuren zijn heel mooi!

groetjes van Ank
Anoniem zei…
Hele leuke kaart met de ticketmal, het is een super mooi tafereel geworden!
Knip je die ticketmal uit of door een cuttlebug? Ik heb hem ook maar ook nog nooit gebruikt.
Groetjes Trudy
Een leuke kerstkaart van een vrolijk gnome-stadje Ingrid.
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
Heel leuk Ingrid! Die mal is inderdaad te leuk om in de kast te laten liggen!
Marjolein zei…
Leuke kaart Ingrid! Ik heb ook veel plezier gehad van de ticketmal. Deze kaart is lekker sfeervol. Groetjes Marjolein
Toffe kaart, je zal die mooie ticketmal nu vast wel meer gaan gebruiken?
Groetjes
Nancy
Colien zei…
Superleuke kerstkaart, inderdaad een mooie mal!
Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog.
grtz Colien
Nelly zei…
Wat een leuke gnome staat er op je kaart.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-Season Challenge Blog.

Groetjes Nelly (DT 4-SCB)
Hi Ingrid, Gave mal is dit zeg! Heel erg leuk zo om er een soort kerststraatje van te maken mét leuke gnomes! Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle