HI,
Welkom bij een nieuwe week,
vandaag laat ik jullie een persoonlijk geboortekaartje zien...
Ik maakte het kaartje voor het dochtertje van Merit en Pascal,
zij hebben haar NOMÉ genoemd...
Ik stempelde de achtergrond, met de bubbeltjes uit de stempel
die bij het babytje in bad hoort...Het ziet er heel feestelijk uit...
De naam liet ik daarin terug komen..
Fijne dag..


6 opmerkingen:
Schattig kaartje voor Merit en Pascal. En gefeliciteerd met je prijs van Marleen!!
Ah, wat een leuke vrolijke kaart, heel leuk gemaakt met de gekleurde bubbels.
superleuk gemaakt ! tof kaartje
grtjs,martina
Een heel lief kaartje!
Groetjes, Caroline
Heel vrolijk en lief!
Wat een super schattig kaartje Ingrid....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny
Een reactie posten