kerstkaart week 45

 


HI, 
Welkom bij een nieuwe donderdag..
Deze keer een kaartje wat ik al even geleden heb gemaakt...
In het DT weekend, ben ik met kerstkaartjes aan de slag gegaan voor de maand December..

Deze kaart is gemaakt met papier van de Action... 




het peperkoekpoppetje en de mok is van Marianne Design.. 


klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC... 
Een mooie dag gewenst vandaag, ik ben 
vrij, en staan wat zaken op de planning, ik ga. een online meeting 
bij wonen voor de wet zorg en dwang, deze wet is vaker van toepassing voor 
de gehandicaptenzorg en de ouderen zorg, letterlijk gezien gaat de deur op slot 
om te zorgen dat mensen niet zomaar weg gaan, maar volgens de online meeting zijn 
er meer mogelijkheden, Omdat ik er in mijn vorige werk en nu ook mee te maken heb
heb ik me ingeschreven daarvoor het wordt gegeven door Vilas, en ik kwam het op Facebook 
tegen, altijd interessant....






Reacties

Jantine zei…
Wat een leuke kaart met die gezellige mok en koekenmannetje, Ingrid. En interessant, zo'n scholing over de Wet Zorg en Dwang. Bij ons wordt in steeds meer locaties Leven in Vrijheid toegepast, waarbij met zones gewerkt wordt en mensen een tag dragen.
Groetjes
Jantine
Irene zei…
Als ie maar niet kopje onder gaat hihi, héél leuk! De vrouw van een vriend van Ben (begin 70 en dement) zit in München in een Heim en loopt steeds weg en dat brengt de politie haar weer terug na veel bange uren 😪... Deur op slot mag niet tenzij de rechter anders bepaalt, wat een ellende is dat toch!
XxIrene
Anoniem zei…
Hele leuke kerstkaart met de gezellige mok!
Groetjes Trudy
Epie zei…
Superleuke mok met dat mannetje Ingrid , heb een interessante meeting
Groetjes Epie
Anoniem zei…
Een leuk kaartje met dit mooie koekmannetje! Knap hoor om je voor deze cursus aan te melden! Veel succes! Groetjes Marijke
Ondanks het papier van de Action is het een leuke kaart Ingrid. Lieve groet, Petra
Angélique zei…
Wat een gezellige kaart, leuk!
Hopelijk heb je een waardevolle meeting gehad.
!neke zei…
Wat een leukerd !!!!!
groeten Ineke
SmokAce zei…
Je bericht was een heerlijke verkenning van het onderwerp. Bedankt voor het delen!
SlotsMillion zei…
Je schrijfstijl boeit. Dankbaar voor de vreugde die ik in je berichten vind.