zondag 9 april 2023

reminder challenge Knutsels en Kadootjes

 Hey hallo, 

Welkom op deze eerste Paasdag...

Hebben jullie al een lekker ontbijtje gehad ? 

Paaseitjes al gevonden ? 

Genieten...vandaag laat we jullie een reminderkaartje zien van de challenge bij K&K.. 

nieuw

het onderstaande kaartje is gemaakt voor een college die nu 20 weken zwanger is, 

van een jongetje (ja ja tegenwoordig, krijg je alles in geuren en kleuren te horen en te zien)


Het is het wiegje van Marianne Design, 
Ik stuurde het kaartje op toen ze bekend heeft gemaakt dat ze zwanger was. 
Ik deed er nog een slabbertje bij van Stof With Love, 
maar daar ben ik helemaal vergeten een foto van te maken...



Klik op de bovenstaande afbeelding om naar het blog te gaan van K&K..

Ik wens je een mooi paasweekend toe, 
ik ben t/m dinsdag aan het werk, maar geniet evengoed 
ook op mijn werk, van de gezelligheid....















6 opmerkingen:

!neke zei

Heel leuk dat wiegje !!!
Ik vind je kleurkeuze ook mooi !
Fijne Pasen,
Groeten Ineke

VoormeKaartje zei

Wow! Wat een prachtige kaart. erg mooie kleuren heb je gebruikt.

Hermien zei

Mooie reminder Ingrid, werk ze.

Groetjes Hermien

Angélique zei

Een mooie kaart voor het jongetje in wording.
Werkse morgen en overmorgen

Daphne zei

Heel leuk om deze wieg te gebruiken voor een zwangerschap felicitatie kaartje.
Mooie baby kamer, hihi.

Scraptastisch zei

Ja joh, tegenwoordig wordt alles in geuren en kleuren verteld hoor! Enorm leuk en lief kaartje is dit Ingrid. Ik werk 4 diensten dit weekend maar vind het ook gezellig op het werk en thuis met de kids!
Paasgroetjes van Gerie