donderdag 20 april 2023

kerstkaart week 16

 Hey hallo, 

Welkom op deze donderdag, 

vandaag zitten we al weer in week 16, wat gaat die tijd...

Ik heb vandaag een lekker kerstkaartje voor jullie gemaakt, 

ik bedoel, een kaartje vol met lekkernijen..




Een aantal uit een uitdrukvel van de Action, 
maar ook een aantal gestanst....
De tekst schreef ik zelf op het label aan de glazen pot. .
EAT DRINK AND BE MERRY

klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC..
Een mooie donderdag gewenst, hopelijk 
is het net zo'n lekker weer als gisteren, 
wat was dat weeer even genieten. 





8 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Ingrid, wat een smakelijke kaart is het! Heel leuk!

Jantine zei

Zo, dat is zeker een lekker kaartje, Ingrid! Leuk al die lekkernijen erop gecombineerd.
Groetjes
Jantine

Daphne zei

Leuk hoor.
Lekker vol maar toch niet TE.

Caroline Cards zei

Een leuke kaart en alles past mooi bij elkaar.
Groetjes, Caroline

!neke zei

Mooi geheel zo Ingrid !!!!
Groeten Ineke

Annemarie en Merit zei

heerlijk "smullig "kaartje Ingrid, alles past perfect bij elkaar.
liefs Annemarie en Merit

Angélique zei

Hm, allemaal lekkere dingen! Leuk samengebracht op de kaart.

cards-by-epie zei

Nog Gefeliciteerd met de verjaardag van Lieke , Ingrid !!
Je kerstkaart ziet er heerlijk uit en thanks voor de verjaarskaart xx
Fijn Weekend met zonnige groet Epie