Veel liefs...

Hey hallo, 
Welkom op deze zaterdag, 
gisteren was Lieke jarig, ze is 24 geworden, en gisteravond laat 
is ze naar huis gekomen, en we gaan dit weekend leuke dingen doen..
maandag gaan we samen naar de kapper en dinsdag een dagje winkelen..
gelukkig wordt het lekker weer, zodat ze ook nog een terrasje kunnen pakken, 
en kunnen genieten van het zonnetje...

Afgelopen donderdag ging op ziekenbezoek bij mijn collega, 
ze is geopereerd, en ze woont alleen samen met haar poesje Mo....
De dag ervoor appte ze, dat ze het niet door wilde laten gaan want dat ze 
nog niet goed hersteld was van de narcose en al 3 dagen op de bank lag..
Ik vind het geen probleem als mensen een afspraak afzeggen, dus ik schreef prima, 
jij moet aangeven of het wel of niet kan..
Een paar minuten later schreef ze, dat het wel door kon gaan, want de andere datum dat 
ik kon komen, was pas na volgende week...
Ze schreef al dat het niet goed was als ze afspraken af ging zeggen... 


Ik ging op bezoek met een tas gevuld met een lekkere lunch erin, en een bosje pioentulpen, 
het kaartje voor aan de bloemen maakte ik er zelf bij....
Het werd het tag kaartje, met de lieveheersbeestjes, die om de pot heen lopen, 
in de pot zitten blaadjes, en om de pot, hangt een slinger met blaadjes...

We hebben lekker geluncht en ook nog samen een stuk 
gewandeld in het zonnetje...naderhand schreef ze me, 
dat ze zo had genoten van de middag en dat het haar goed had gedaan..



Dit tag kaartje doet mee bij : 4 Season challengeblog - #67 - labelkaart

Dit label had ik trouwens al heel lang in mijn bezit, laatst heb ik 

bijna een tweede besteld, nog net voordat ik op bestellen duwden, toch nog even 

in mijn bakje met marianne design spullen gekeken, en ja hoor gevonden, 

en nu dus maar meteen een keer gebruikt, pfff....geluk










 

Reacties

GerJanne zei…
Wat ben je toch een schat, Ingrid. Natuurlijk doet zoiets je alleen maar goed. Je tagkaartje is heel leuk en vrolijk. Mooi voor aan een boeket!
En wat een leuke dingen ga je met Lieke doen! Gezellig dat ze een poosje thuis is en dat je van je dochter en het samenzijn kunt genieten.
Daphne zei…
Haha, dus de tag is zo leuk dat je het wilde bestellen, maar je had het al.....
Leg het nu maar een beetje in je gezichtsveld, want deze is inderdaad erg leuk.
Wat lief om toch langs te gaan bij je collega en haar (en jezelf) en leuke middag te bezorgen.
Angélique zei…
Gefeliciteerd met Lieke (je dochter?) Veel plezier samen!
Je hebt een mooi label voor je collega gemaakt, fijn dat je er voor haar was.
Wat een mooie kaart! Een heel fijn weekend.
Irene zei…
Wat goed dat je toch bent gegaan en haar op alle fronten een fijne dag hebt bezorgd. Nog gefeliciteerd met Lieke, jullie gaan leuke dingen doen!
XxIrene
Colien zei…
Wat een mooie labelkaart, erg leuk voor je collega!
En dat je de labelmal hebt, wisten wij (K&K DT) wel, want je had em in het team-weekend bij je. Bedankt voor je bijdrage aan onze april-challenge op het 4 Season blog.
En nog proficiat met Lieke, veel plezier zo samen deze dagen!!
grtz Colien
Prachtige tag Ingrid en wat fijn dat ze zo genoot samen met jou.
Gefeliciteerd met je dochter.

Lieve groet, Petra
Nancy zei…
Hey Ingrid,
Mooie label maakte je! Wat leuk dat je die collega zo goed verwend hebt en dat ze achteraf erg blij was met jouw bezoek. Doet goed voor beide partijen. Geniet van jouw verwendagjes met dochter Lieke.
Liefs,
Nancy
Nog van harte proficiat met Lieke, Hoop dat jullie fijne dagen hebben gehad! En wat een prachtig en originele label kaart, daar knap je direct van op ! Zoveel leuke details! Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons label challenge, groetjes Danielle
Nelly zei…
Prachtige label(kaart) heb je gemaakt voor onze challenge bij 4 season.
Bedankt voor je deelname.
Groetjes Nelly (DT 4-SCB)