donderdag 13 april 2023

kerstkaart week 15

 Hey hallo, 

Welkom op deze donderdag, 

Vandaag heb ik een beetje een monochroom kaartje voor jullie, 

de achtergrond is een sepia achtige achtergrond, en het hert heeft een bruine kleur gekregen.. 



De takjes zijn ook in een lichtbruine tint gemaakt, en in wit, zo loopt het mooi in elkaar over.. 

Vandaag kan je natuurlijk weer de hele dag met ons meedoen..
Ook maken we de winnaars van onze challenge bekend... 

klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC... 

Mooie dag gewenst.... 





8 opmerkingen:

Diny zei

Wat een gave kaart is dit Ingrid....dat heb je heel leuk gedaan!
Groetjes Diny

!neke zei

Wat een bijzonder leuk rendier is dit !!!!!
Groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie kerstkaart met een leuk rendier erop Ingrid.
Lieve groetjes Miranda

Annemarie en Merit zei

schitterende kaart Ingrid..
Liefs Annemarie en Merit

Jantine zei

Prachtige kaart, Ingrid! Leuk hertje en mooi in die monochrome kleuren!
Groetjes
Jantine

Suzan zei

Supermooie kerstkaart Ingrid!
Groetjes Suzan

Scraptastisch zei

Super toffe kaart Ingrid en enorm mooi rendier erop, prachtige kleuren heb je gebruikt!
xx Gerie

Nancy zei

Hey Ingrid,
Ook hier een sfeervol winterkaartje!
Liefs,
Nancy