Hey hallo,
Welkom op deze zondag..
Vandaag hebben we teamdag van Knutsels en Kadootjes,
en zitten we gezellig in Brabant, bij Colien...
De challenge van K&K, gaat vandaag van start en heeft als thema:
maak een kaartje volgens de schets..
ik zocht allerlei papiertjes bij elkaar..
De uitdruk figuurtjes zijn van een blok van Karin Joan,
en het papier is een oudje van SU
Klik hier! om naar het blog te gaan van K&K.
en doe vooral gezellig met ons mee...



3 opmerkingen:
Leuk hoor, die tandjes, hihi.
Heb een gezellige dag!!
Leuke kaart!
Veel plezier vandaag.
Hij is leuk !!!!!
Groeten Ineke
Een reactie posten