maandag 2 december 2019

Liften - kerstkaartje...

* Stampin' Up! bestellen 3 december *
* for English visitors, please use Google translate, you can find it in the sidebar, thank you*


Hey hallo, 
en welkom bij deze nieuwe week..de week van Sinterklaas zijn verjaardag..
Wij vieren het niet, jullie wel ? 

Ik ben met kerstkaartjes bezig... 
De achtergrond van het onderstaande kaartje maakte ik met een stencil - dauber en inkt - pretty peacock.... 
De huisjes tempelde ik, en knipte deze uit met de hand...
De tekst is ook een stansje... 



De onderstaande tekst is van de het blog van de Liftchallenge... 

Maak zelf een achtergrond m.b.v. een stencil en inkt. Plak daarop een tekst, afbeelding, tag etc. naar keuze. Zet ook een foto van je stencil in het bericht!

Hieronder zie je e stencil die ik gebruikt heb.. 


Deze kaart doet mee bij Liftchallenge #145
Dit is de kaart die je moet liften... 



Ik wens je een mooie week toe...
Tot snel weer... 


Product List

10 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met de huisjes op de sterren achtergrond. Wij vieren ook geen Sinterklaas!
groetjes, Caroline

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk kerstkaartje in deze kleurtjes! Ook wij leggen de cadeautjes onder de kerstboom dit jaar, de Sint gaat stilletjes ons huisje voorbij denk ik ;-)

GerJanne zei

Heel leuk kaartje! Mooie stencil voor en kerstkaart! En ja, wij doen wel aan Sinterklaas, zijn druk bezig al met de surprises en cadeautjes en dichten....Zo leuk!

Daphne zei

Dat heb je heel erg leuk verzonnen en gemaakt.
De huisjes blijf ik leuk vinden.

Sarah zei

Mooie kleuren , lieve huisjes. Heel tof. X

Marjan zei

Mooi stencil heb je gebruikt en een gaaf kaartje met de huisjes tegen de sterrenhemel! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Ingrid!

Ingrid Reyners zei

Graag gedaan Marjan, bedankt voor je reactie..

Ingrid Reyners zei

Dankjewel wel..

Ingrid Reyners zei

Dank je wel Daphne..

Cornelie zei

Altijd leuk van die winterse kersthuisjes, dat schept gelijk zo'n mooi sfeertje. Tof gecombineerd met de sterren. Leuke kaart geworden. Dank je wel Ingrid voor het meedoen met de Liftchallenge!