donderdag 26 december 2019

kerstkaart week 52 - challenge 52 WTC

Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe donderdag, op deze tweede kerstdag..
Zijn jullie ook aan het genieten van de kerstdagen ? 
Wij zitten heerlijk in Zeeland, om samen met Lieke de kerstdagen door te 
kunnen brengen, heerlijk..

Vandaag start een nieuwe challenge bij 52 WTC..

maak een wiebel kerstkaart

erg leuke challenge al moet ik het zeggen, 
het is weer een wat anders dan een gewone kerstkaart... 


Ik ging aan de slag met de leuke auto van Different colors..
De bomen maken het af...

Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC..
en laat je inspireren door nog meer voorbeelden van het team.. 


En doe vooral gezellig mee met ons... 



16 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke wiebelkaart leuke met de auto en de boom. lang geleden hoor dat ik een wiebelkaart heb gemaakt ga er zeker ook een maken voor de challenge
nog een fijne 2e kerstdag gewenst
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Leuke kaart Ingrid, met mooie details de open kerstboom, rode auto doet het altijd goed op een kerstkaart. Fijne 2de kerstdag.
Groetjes, Anita

Elly zei

Wat een mooie wiebelkaart is deze ook.
Zag er al een aantal voorbijkomen.
Wens je een fijne 2de kerstdag.
Groetjes Elly

Irene zei

Mooie schonmelkaart Ingrid en die tekst...heb Chris weer talloze keren horen zingen de afgekopen weken..superr kerstlied!
Fijne 2e kerstdag XxIrene

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke wiebelkaart, met die gave auto!!
liefs Annemarie en Merit

Eri zei

Wat een gave wiebelkaart met die auto en boom! De tekst past er ook zo leuk bij! Fijne 2de kerstdag toegewenst!
Groetjes, Eri

Jantine zei

Leuke wiebelkaart, Ingrid, mooi dat stitchrandje langs die cirkel.
Veel plezier nog in Zeeland.
Groetjes
Jantine

Rosina zei

Heel mooi is ook jouw wiebel kerstkaartje Ingrid...leuke details erop...
Nog een gezellige 2e kerstdag!!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie wiebelkaart Ingrid. Leuke afbeelding en perfect in combinatie met de tekst van dat mooie kerstlied.
Fijne dag.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Superleuke wiebelkaart met dit leuke kersttafereel, Ingrid! Fijne tweede kerstdag!

gerrie zei

Erg leuke wiebelkaart Ingrid.Toepasselijk met die bomen.
Jij ook nog een fijne dag en lieve groetjes, Gerrie.

Marijke zei

Hij is leuk geworden deze wiebelkaart! Ik vond het ook wel meevallen, meestal ben ik ook niet van deze kaarten maar met een goed patroontje ben je al half opweg! Nog fijne dagen en een goede jaarwisseling! Groetjes Marijke.

Suzan zei

Wat een mooie wiebelkaart Ingrid! En wat leuk dat je in zeeland bent! Zelf ben ik helaas kerstavond ziek geworden, niet handig natuurlijk!
Maar vandaag gaat het gelukkig weer beter, dus was het hier vanmiddag kerst!
Groetjes Suzan

!neke zei

Super leuke kaart !
Groeten Ineke

Colien zei

Wat een leuke wiebelkaart, echt tof met het autootje en bijpassende tekst.
grtz Colien

Gina zei

Leuke wiebelkaart met het autootje ! Groetjes, Gina