* Stampin' Up! bestellen 5 september *
*Workshop Floating Frame techniek 4 september*
* Workshop Sailing home 26 september*
Hey hallo,
Welkom bij een nieuwe donderdag..
We zitten al weer in de laatste donderdag van augustus..
en dat betekent de start van een nieuwe challenge bij 52 WTC
Monique mocht het thema kiezen;
zij koos.
maak een kerstkaart met engelen erop
hoe meer engelen er op je kaart staat hoe beter,
maar heb je er maar eentje is het ook prima hoor.
Ik koos voor engeltjes papier
en in het midden zit ook een los engeltje
het papier is van Tilda..
Engeltjes zijn voor mij geen straf om te maken,
ik ben gek op kerstengeltjes..
Ik ben benieuwd wat iedereen heeft gemaakt,
en ik kijk ook uit naar jouw creatie..
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC
en laat je inspireren...
mee doen kan nog tot en met volgende week donderdag 23.55 uur
je kaart kan je vanaf morgen 7.00 uur linken..
Een mooie donderdag gewenst....



21 opmerkingen:
tof kaartje, ik heb ook nog zo'n blokje papier, jaren geleden eens gekocht in Denemarken.
Fijne donderdag
Nancy
wat een leuke kaart wat een leuk papier is dat
groetjes ellen
Hoi Nancy, bedankt voor je reactie, dat komt goed van pas nog met deze challenge dan??? Groetjes, Ingrid.
Hoi Ellen, bedankt voor je reactie, is zeker heel mooi papier, ik doe het niet weg, ik vind het te mooi..groetjes, Ingrid.
Een mooi nostalgisch kaartje Ingrid.
groetjes,
Karin
Heel mooi Ingrid, wat een leuk papier! Lieve kleurtjes. Ik vind het ook een leuke uitdaging.
Groetjes
Jantine
Een prachtige kerstkaart met engeltjes.
Groetjes van Marian.
Dank je wel Marian..
Dank je wel Jantine, ik kijk uit naar je engeltjes creatie..
Dank je wel Karin..
Mooi engeltjespapier is dat (heb ik ook nog) en heel geschikt voor deze challenge. Leuke kaart Ingrid en ik ben ook dol op engeltjes dus zal eens gaan snuffelen wat ik nog meer heb ;p
Lieve groetjes Miranda
Wat een schattig kerstkaartje met deze lieve engeltjes, leuk gemaakt Ingrid!
Groetjes, Merit en Annemarie
Mooi gebruik gemaakt van dit mooie papier !!!
groeten Ineke
Oh wat leuk, hetzelfde papier misschien gebruiken. Ik kijk uit naar je kaartje. Bedankt voor je reactie. Groetjes, Ingrid.
Dank je wel...
Dank je wel Ineke..
Prachtig kaartje Ineke met prachtig papier!
Groetjes Suzan
Wat een mooie, romantische kaart.
Prachtig achtergrond papier, dan heeft de kaart niet veel meer nodig.
De kleuren vind ik ook heel erg mooi.
Sjonge, deze is echt mooi! Klassiek!
De engeltjes op je kaart kun je niet missen! Leuk gedaan Ingrid.
Groetjes, Eri
Mooi kaartje! Ik herkende het Tilda stijltje meteen, ik houd daar wel van!
Een reactie posten