donderdag 29 augustus 2019

kerstkaart week 35 - start challenge

* Stampin' Up! bestellen 5 september *
*Workshop Floating Frame techniek 4 september*
* Workshop Sailing home 26 september*

Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe donderdag..
We zitten al weer in de laatste donderdag van augustus..
en dat betekent de start van een nieuwe challenge bij 52 WTC
Monique mocht het thema kiezen; 
zij koos. 

maak een kerstkaart met engelen erop

hoe meer engelen er op je kaart staat hoe beter, 
maar heb je er maar eentje is het ook prima hoor. 

Ik koos voor engeltjes papier 
en in het midden zit ook een los engeltje 
het papier is van Tilda..


Engeltjes zijn voor mij geen straf om te maken, 
ik ben gek op kerstengeltjes..
Ik ben benieuwd wat iedereen heeft gemaakt, 
en ik kijk ook uit naar jouw creatie..
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC 
en laat je inspireren... 



mee doen kan nog tot en met volgende week donderdag 23.55 uur 
je kaart kan je vanaf morgen 7.00 uur linken..

Een mooie donderdag gewenst.... 


21 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

tof kaartje, ik heb ook nog zo'n blokje papier, jaren geleden eens gekocht in Denemarken.
Fijne donderdag
Nancy

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaart wat een leuk papier is dat
groetjes ellen

Ingrid Reyners zei

Hoi Nancy, bedankt voor je reactie, dat komt goed van pas nog met deze challenge dan??? Groetjes, Ingrid.

Ingrid Reyners zei

Hoi Ellen, bedankt voor je reactie, is zeker heel mooi papier, ik doe het niet weg, ik vind het te mooi..groetjes, Ingrid.

karin zei

Een mooi nostalgisch kaartje Ingrid.
groetjes,
Karin

Jantine zei

Heel mooi Ingrid, wat een leuk papier! Lieve kleurtjes. Ik vind het ook een leuke uitdaging.
Groetjes
Jantine

marian zei

Een prachtige kerstkaart met engeltjes.
Groetjes van Marian.

Ingrid Reyners zei

Dank je wel Marian..

Ingrid Reyners zei

Dank je wel Jantine, ik kijk uit naar je engeltjes creatie..

Ingrid Reyners zei

Dank je wel Karin..

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooi engeltjespapier is dat (heb ik ook nog) en heel geschikt voor deze challenge. Leuke kaart Ingrid en ik ben ook dol op engeltjes dus zal eens gaan snuffelen wat ik nog meer heb ;p
Lieve groetjes Miranda

Annemarie en Merit zei

Wat een schattig kerstkaartje met deze lieve engeltjes, leuk gemaakt Ingrid!

Groetjes, Merit en Annemarie

!neke zei

Mooi gebruik gemaakt van dit mooie papier !!!
groeten Ineke

Ingrid Reyners zei

Oh wat leuk, hetzelfde papier misschien gebruiken. Ik kijk uit naar je kaartje. Bedankt voor je reactie. Groetjes, Ingrid.

Ingrid Reyners zei

Dank je wel...

Ingrid Reyners zei

Dank je wel Ineke..

Suzan zei

Prachtig kaartje Ineke met prachtig papier!
Groetjes Suzan

Daphne zei

Wat een mooie, romantische kaart.
Prachtig achtergrond papier, dan heeft de kaart niet veel meer nodig.
De kleuren vind ik ook heel erg mooi.

GerJanne zei

Sjonge, deze is echt mooi! Klassiek!

Eri zei

De engeltjes op je kaart kun je niet missen! Leuk gedaan Ingrid.
Groetjes, Eri

Nicole Parmentier zei

Mooi kaartje! Ik herkende het Tilda stijltje meteen, ik houd daar wel van!