Magnolia......

* Stampin' Up! bestellen 5 september *
*Workshop Floating Frame techniek 4 september*
* Workshop Sailing home 26 september*
* Please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog, thank you*


Hey hallo,
Welkom bij een nieuwe blogpost.
Ik vertelde vorige week al dat ik nieuwe artikelen binnen had gekregen.
Zowel van de najaarscatalogus (daar zag je al verschillende appel kaartjes
van voorbij komen) als van de dikke anual catalogus.
Deze set Good morning Magnolia
is zo'n mooie set, met mooie magnolia bloemen...
Ik kleurde deze met de kleuren
Roccoco Rose - Merry Merlot - Old olive - Mossy Meadow



Ik gebruikte de inkt en een waterpenseel..
Ik zag de bloemen op internet ook voorbij komen in andere kleuren, 
maar een Magnolia hoort in mijn ogen toch een beetje rose - paars te zijn.... 
Bij de stempel set zitten bijpassende dies - zodat je alles in een handomdraai kan uit
stansen....Op de achtergrond zie je een rechthoekig kader...
Dit emboste ik Stitched Rectangles, je kan hier mee snijden, maar
leg je er embossing matjes onder kan je dus ook embossen..
Verder gebruikte ik nog een metallic threat, kleur rose en enamel dots.

Bij Global Design project is het de bedoeling dat je de onderstaande kaart CASEd
ik gebruikte dezelfde set als op het kaartje Good Morning Magnolia, en ook
de schets is hetzelfde...

CASE = Copy And Selectively Edit


Deze kaart doet mee bij #GDP204
Klik op de bovenstaande afbeelding om naar het blog te gaan
van Global Design Project.

Ik wens je alvast een fijn weekend toe,
misschien nog tot morgen, en anders zekers zondag
weer een kaartje.

Reacties

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.