CAS kaartje met stencil...

* Stampin' Up! bestellen 5 september *
Workshop Floating Frame techniek 4 september*
Zie meer info tabblad workshops of in de sidebar op mijn blog... 

Hey hallo, 

Een nieuwe blogpost met een CAS kaartje deze keer. 
Ik hou van CAS kaartjes maken, en ik was van de week een beetje aan het surfen 
langs blogs, en toen zag ik bij  CAS on friday, 
dat ze een challenge hebben lopen die bijna al de hele zomervakantie duurt, 
dus tijd genoeg om mijn kaartje te maken voor de challenge

gebruik een stencil op je kaart


Ik gebruikte een stencil met cijfers erop, 
voor een verjaardagskaartje....Verder gebruikte ik Brusho in blauw en groentint... 
De tekst stempelde ik met een stempel buddy..makkelijk is dat, 
zo kun je een aantal keren stempelen, totdat je tevreden bent... 


Ook maakte ik een zelfde kaart maar dan in de tinten geel/ oranje 


Ik gebruikte Strathmore mixed media papier 300 gram..
Papier wat dus tegen een stevig stootje water kan... 


Ik heb de stencil ongeveer op 2/4 van het papier gelegd, zodat ik een rand zou krijgen... 


Hierboven zie je de brusho korrels liggen tussen het stencil... 
Dan sprayen met de water spray..
Snel de stencil weg pakken zodat de kleuren niet gaan lopen... 


Af deppen met bijv. keukenrol


En klaar.....op de witte rand onder zie je nog de korrels van de brusho, 
maar doordat het een verjaardagskaartje is vindt ik die spetters erbij wel feestelijk... 

Ik hoop weer dat ik je heb kunnen inspireren met deze voorbeelden..
Ik wens je een fijne dag toe.... 

De eerste kaart doet mee bij: 

Tot morgen, dan ben ik er weer met een kerstkaartje.. 





Reacties

  1. Wat een goeie uitleg is dit.
    Mooie kaartjes zeg, heel feestelijk en met alleen die twist nog toegevoegd ook heel CAS.
    Bedankt voor de uitleg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, altijd leuk om reactie te krijgen en mensen op ideetjes te brengen...

      Verwijderen
  2. Heel mooi gemaakt, in beide kleuren zijn de kaartjes prachtig!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toffe kaarten! nog nooit brusho met een stencil gebruikt, zal ik zeker ook eens proberen! danke voor de uitleg.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie Nancy , brusho is erg leuk om mee te werken, probeer maar eens...groetjes Ingrid

      Verwijderen
  4. Wat een leuk stencil heb je gebruikt! Super leuke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt! Binnenkort maak ik reclame voor je. Wie weet krijg je bestellingen uit onverwachte hoek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je GerJanne, lief van je, ik hou je blog in de gaten. Groetjes Ingrid

      Verwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.