Een appel kaartje..




* Stampin' Up! bestellen 5 september *
*Workshop Floating Frame techniek 4 september*
* Workshop Sailing home 26 september*
*Please use Google translate, you can find it on the sidebar on my blog, thank you*

Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe blogpost...
Ik kreeg van de week mijn nieuwe spulletjes binnen van Stampin' Up!, 
een aantal sets zijn al uit de nieuwe najaarscatalogus...
Waaronder de onderstaande set Harvest Hellos, 
een mooie set, met herfst stempels, waaronder appel, pompoen, en eikenblad... 


Ik stempelde de appel, en kleurde deze met een dauber in. zo heb ik mijn favorieten appel
de kanzi appel, ook gekleurd, deze is rood met geel....
Welke appel heb jij graag ?

De achtergrond emboste ik met de 3D embossingfolder Subtle
Bij 3D embossingfolders kun je het papier het beste een klein beetje vochtig maken... 
voor het mooiste resultaat..

Ik maakte het kaartje aan de hand van de onderstaande schets... 


Deze kaart doet mee bij #FMS300
Klik op de bovenstaande afbeelding om naar het blog te gaan... 

Deze week zul je wel meer voorbeelden voorbij zien komen..
gemaakt met de set...
Want nu is het nog zomer, maar dadelijk in september/ oktober is het mooi om deze 
kaartjes te sturen. Ik heb er nog geen tekst op gemaakt..
Hier past van alles op...

Ik wens je nog een fijne avond toe..
En tot later deze week.... 

Reacties

  1. Heel mooi!! Leuke set. Kan ik de catalogus online inzien....dan kan ik wat bestellen voor november..;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje, ik herkende de sketch meteen! ;)
    Leuke set lijkt het me, veelzijdig...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.