donderdag 21 maart 2019

Kerstkaart week 12


Hey hallo, 
En welkom bij een nieuwe week van de kerstkaartjes...
Vorige week maakte ik al een kerstkaart met spulletjes die ik kreeg op de teamdag..
Vandaag ga ik er mee verder, jammer om de spulletjes te laten liggen...

Mevrouw de muis is een zakje wat gemaakt is door Annemarie en Merit, 
tijdens onze teamdag. Ik vond het zo'n schattig muisjes... Het zakje plakte ik op een kaart, ik veranderde de tekst in Silent Night, 
en ik deed er een kaartje in met een embelishment van Nancy, gekregen op de teamdag. 



Doen jullie ook vandaag weer gezellig met ons mee ? 
Klik hieronder op de foto om naar het blog te gaan.... 



Fijne en gezellig donderdag gewenst....


13 opmerkingen:

Sarah zei

Super schattig. Mooi!

Trudy zei

Ziet er super schattig uit!
groetjes Trudy

cards-by-epie zei

Zo lief ditte …
Groetjes Epie

Marijke zei

Wat een leuk idee, ik vind het ook zonde om er niets mee te doen! Groetjes Marijke.

Monique zei

Wat leuk gedaan! Zo hergebruik je het toch weer.
Lieve groetjes, Monique
DT52WTC

Angelique zei

Leuk om de laatste spulletjes ook op te gebruiken, prachtig kaartje geworden.
lieve groetjes Angelique

Daphne zei

Jij bent wel de koningin van het hergebruik hè!!😉.
Hele leuke kaart, het muisje is zó schattig.

Caroline Cards zei

Heel leuke kaart met die lieve muis!
groetjes, Caroline

Anoniem zei

Superleuk gedaan! Heel leuk met dat muisje!

GerJanne zei

Ah wat leuk zeg! Zo krijg je nog eens wat!

Colien zei

Heel slim om het meteen om te zetten naar een kaartje, leuk!
grtz Colien

Gina zei

Heel leuk gemaakt Ingrid, met wat hulp van je DT-genootjes :) ! Nog eens bedankt voor de mooie prijs die ik gisteren mocht ontvangen ! Groetjes, Gina

Trijntje zei

Heel leuk deze kasrt met muis ingrid. Goeten Trijntje