CAS kaartje - watercolor

Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe blogpost...
Vandaag mag ik weer gastdesigner zijn voor Crazy for Cas. 
Het thema van de challenge is; 

watercoloring op je cas-kaart


Ik maakte het onderstaande kaartje met refillers, in de kleuren rood en rose 
Eerst bewerkte ik een groter vel met de inkt, ik maakte er nog wat spetter op, en depte het met een keuken rol, dan krijg je meer nuance verschil. Daarna sneed ik er vierkantjes van..plakte de hartjes erop, met nog een tekst....


Klik hier! om naar het blog te gaan van Crazy for Cas. 

En dan nog meer kaartjes om te laten zien vandaag...
Namelijk de reminder van Knutsels & Kadootjes...
De challenge

gebruik een mask 

zit al op de helft...Er zijn nog niet heel veel mensen die mee hebben gedaan..
Dus een reminder om jullie er even aan te laten herinneren..
Een mask gebruiken hoeft niet heel ingewikkeld te zijn... 
Kijk maar naar de onderstaande CAS kaartjes die ik gemaakt heb. 
De eerste is een stempel van Cats on Appletrees..ik kocht de stempel op de beurs in Den Bosch
(en deed er ook nog een workshop mee), erg leuke stempels... 


Ook maakte ik het onderstaande kaartje in een beetje regenboogkleuren..
Voor iemand die 60 wordt, zoals je ziet.. 


Klik hier! om naar het blog te gaan van Knutsels en Kadootjes, 
en laat je zeker inspireren door de mooie voorbeelden van het team..
En door vooral gezellig met ons mee... 

Ik wens je nog een fijne zondag toe, 
wij gaan zometeen even lekker koffie drinken in de stad..
Even er tussenuit, na al die regenbuien....

Reacties

  1. Mooie CAS kaarten weer.
    De eerste is heel opvallend, wat een mooie, sprekende kleuren gebruikte je hiervoor.
    De andere, met die (regenboog) vrolijke kleurtjes, word ik gewoon blij van.
    Het is hier ook droog......weet bijna niet wat me overkomt😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaarten Ingrid!
    Hier begint het al weer te regenen. Mooi binnenzit en knutselweer 😘
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes Ingrid. En bedoel je niet tussen de buien door want hier regent het alweer!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi gemaakt Ingrid! Het is inderdaad een geweldig gaaf merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes, alle drie zeer geslaagd!
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt als gastdesigner bij Crazy for CAS! De vierkantjes zijn prachtig van kleur en de hartjes staan er zo mooi bij. Ook de andere kaartjes zijn hartstikke leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.