kerstkaart week 10 - reminder challenge

*Stampin' Up! bestellen, 12 maart, geef je bestelling voor 10.00 uur door*
*Workshop mannenkaarten 12 maart, je kan je nog opgeven er is nog plek*

Hey hallo, 
Daar ben ik weer, weer helemaal boven water en weer heerlijk fris en fruitig. 
Het gewone leven gaat weer beginnen, ik moet vannacht weer aan het werk, 
ik heb heerlijk Vasteloavend (Carnaval) gevierd de afgelopen dagen, 
het was heerlijk echt genoten, en gelukkig waren de weergoden ons gunstig gestemd.. 

Vlak voor de challenge bij 52 WTC vorige week begon realiseerde ik me, dat ik nog geen reminder kaartje had, en met Carnaval zou ik echt geen tijd hebben om wat te maken. De woensdag is altijd zo''n opruimdag na Carnaval, dus voor de Carnaval nog even aan de slag met de kerstkaartjes. 

Ik heb een grote doos op zolder staan, met allemaal kerstmateriaal erin, en daarin zitten dus al mijn stempels, papier, embelishment enz... Ik zet deze dan beneden neer, en zo ga ik dan aan de slag met mijn kerstkaartjes...meestal maak ik er een stuk of vier, zodat ik weer even wat op voorhand heb..
Dat werkt voor mij het beste...

Het onderstaande kaartjes met heel veel rood..
De basis is de ticketmal van Studio Light.. gekocht op de beurs in Den Bosch.. 


Aan de voorkant heb ik de kerstbloem bevestigd. 
Aan de binnenkant een plaatje, en ook de tekst is een lintje, wat weer terug komt in het plaatje. 


Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan, en laat je nog eens inspireren door de mooie voorbeelden van het team, allemaal met heel veel rood.... 


Ik heb voor de Carnaval nog een nieuwsbrief de deur uit gedaan, boordevol met nieuwtjes..
Heb je deze niet ontvangen, of wil je hem graag ontvangen, laat me svp iets weten..



De onderstaande bijpassende dies zijn sinds 1 maart op de markt gekomen.. 
Deze passen bij de al bestaande SAB stempels... Hieronder vindt je ze bij elkaar.. 



Hieronder zie je nog meer SAB artikelen gratis te bestellen bij een bestelling van 60 euro... 


Eergisteren werd bekend gemaakt, dat de dies die bij de kikkers horen al uit zijn verkocht..
Dat is dus razendsnel... 




Hieronder nog even een foto van ons als gezin, samen Vasteloavend vieren 
 heel gezellig... 


Ik wens je nog een fijne donderdag toe, en doe vooral gezellig met ons mee vandaag..
Tot snel weer.... 



Reacties

  1. Wat een toffe kerstkaart ! Die mallen zijn echt superleuk he !
    Ik ben blij dat de weergoden jullie gustig gezind waren (hier komt de regen met bakken uit de lucht) en dat jullie zo leuk gevierd hebben. Toffe foto !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi ticket-kaart, erg gaaf!
    En fijn dat jullie zo hebben genoten met carnaval!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gave kaart met die ticketmal.
    Heerlijk dat je zo hebben genoten...
    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, prachtig met die bloem erop en ook vanbinnen heel mooi versierd ! Leuk, dat jullie zo'n fijne carnaval hadden ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart Ingrid! En een prachtige foto van jullie drietjes.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart en wat een leuke foto van het carnaval!
    Hier vieren we dat helaas niet. Fijn dat het nog redelijk weer was bij jullie, hier was het die dagen een drama.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie zagen er mooi uit met de carnaval! Een mooi kaartje heb je gemaakt! Helemaal niet een "Ingrid" kaartje vind ik, maar hij is wel mooi hoor!Het waren mooie rode weken op blogland, ik vind het weer goed geslaagd! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zien jullie er mooi uit op de foto! Onherkenbaar. Leuk dat jullie zo genoten hebben.
    Je kaartje is mooi, knap dat je dat nog voor elkaar kreeg!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke frisse kerstkaart en een jolige foto van jullie samen :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave foto !
    Leuke kaart geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk kaartje Ingrid! En wat leuk dat je zo'n leuke carnaval gehad hebt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooooooie kaart.
    Die bloem, wauw, mooi zeg.
    Leuk dat jij zo kan genieten van carnaval. Leuke foto ook.
    Nu weer terug tot de orde van de dag en meteen nachtdienst, bah, dat is wel weer meteen héél gewoon, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi je 'rode'kaartje Ingrid...zo leuk deze ticket stans en een prachtige bloem voorop
    Mooie foto in jullie carnavalsoutfit Ingrid...jullie zullen vast wel genoten hebben

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk dat je zo genoten hebt! En fijn dat je dan ook vrij kunt zijn, want er zullen er wel meer Carnaval willen vieren! Jullie zagen er prachtig uit...
    Je kaart is ook een super!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi en kleurrijk gezin zo, fijn dat jullie zo genoten hebben. Hele mooie kaart in het rood.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. toffe familiefoto!
    Je rode kaart is ook weer heel mooi!
    Fijn weekend.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.