Challenge Knutsels & Kadootjes


Hey hallo, 

En hebben jullie de afgelopen dagen ook genoten van het heerlijke weer....? 
Ik was vanaf vrijdag vrij, dus vrijdag heerlijk op het terras gezeten, en een stukje gefietst. 
Gisteren heb ik een wandeltocht gelopen..van 40 km...
Ik heb dit bericht gepland, dus ik kan je niet vertellen of ik het uit gelopen heb. 
Het weer was in ieder geval geen spelbreker..

Vandaag begint de challenge bij Knutsels en Kadootjes...
We zitten bijna in de maand April, dus de maand dat onze koning jarig is..
Daarom vragen we; 

maak een kaart met veel oranje erop


Ik heb net als afgelopen challenge een mask gebruikt, 
en met oranje inkt een achtergrond gemaakt. 
De bloem heb ik geverfd met oranje inkt.. 




De kaart is gemat op oranje cardstock, 
Doen jullie ook mee ? 
Je hebt weer vier weken de tijd om je kaart in te zenden. 
klik hier! om naar het blog te gaan van Knutsels en Kadootjes. 

Laat je inspireren door de mooie voorbeelden van het team..
Ik wens je een fijne zondag toe....

Reacties

  1. Mooie kaart Ingrid !
    En je 40 km .....top !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk.
    Mooie kleur heeft de bloem.
    Ik ben al bezig geweest, heb mijn kaart bijna klaar.
    40 Kilometer..... wauw, doe ik je niet na.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke challenge!
    Prachtige kaart heb jij ervoor gemaakt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje en een mooie prestatie 40 km wandelen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem helemaal leuk! EN gelukkig weten we dat je de 40 kilometer wandeling goed hebt doorstaan! Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb niet zoveel met oranje maar deze is fantastisch, mooi de achtergrond en de bloem. Zo knap dat je die wandeltocht gelopen hebt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.