Knutsels en Kadootjes.....


 Ik ben jullie nog heel veel foto's verschuldigd van de teamdag van Knutsels en Kadootjes..
Afgelopen zaterdag was het zover, onze teamdag waar wij zo lang naar uit gekeken hadden. 
We hadden het 5-jarig bestaan te vieren, en de 50e verjaardag van Monique, daarom had ze ons ook uitgenodigd bij haar thuis in Tweede-Exloërmond. 
Nou ligt dat voor Roermond, niet erg dichtbij, maar het was de lange rit meer dan waard..Ik had snel gezelschap van Hermien, die in Weert woont, dus van daaruit konden we samen aan de reis beginnen, en dat gaat veel sneller met z'n tweetjes. 

We hadden allemaal een cadeautje voor elkaar gemaakt of gekocht, ik had een tasje wat je in het midden ziet gepimpt, ik had erop gestempeld, met een mooie tekst en een mooi label, met de nieuwe catalogus erin, en een geurkaars voor buiten had ik gepimpt en erbij gedaan. 
Hieronder zie je de leuke cadeautjes die we kregen. 
Bij Monique aan gekomen, werden we hartelijk ontvangen, en stond de koffie en de thee al klaar. Wij waren iets later dan de rest, (gevalletje navigatie die de weg niet meer kent)
En al snel werden we verwend met een broodje gezond, gemaakt door Laura, de dochter van Monique. 
Toen we daar van genoten hadden, maakte Monique bekend dat we een workshop zouden gaan krijgen van Willy Duit, nou ken ik Willy niet, dat is ondertussen anders, en ik volg haar ook meteen op instagram....Maar het was in een woord geweldig, wat was dit gaaf.....
Hieronder zie je ons heel druk aan het werk, tijdens de workshop...
En de foto van de relax - klets stand nog even voor het eten. 


Hierboven in het midden zie je de pop van vlees die Monique van ons kreeg omdat ze Sarah heeft gezien. Het was een idee van GerJanne, gaaf hé ? 

Hieronder zie je de resultaten van de workshop... 


En hieronder zie je mijn creaties..... 
Wat heb ik genoten van deze dag, en ik ben Monique dan ook heel dankbaar voor deze mooie workshop. En wat geweldig dat ik in dit team zit... 
Het is zo bijzonder dat je meteen een goed klik hebt als je bij elkaar bent.... 


Afgelopen maandag had ik de verkoop van tweede hands producten, en een make & take met producten uit de nieuwe catalogus.... 
Hieronder zie je de resultaten van de deelnemers. 


Dit is het wat ik afgelopen dagen allemaal deed, en ik moet je bekennen ik heb de stempelset waar ik mee werkte van Art Journey al besteld, dan kan ik thuis aan de slag, want de rest van de materialen heb ik wel...heerlijk kliederen....

Mocht je interesse hebben in een lijst van tweedehands producten mail, me gerust. 
En morgen ben ik er gewoon weer met een kerstkaartje.... 


Reacties

  1. Het was een superleuke dag, zo ontspannen en gezellig! We zijn allemaal erg verwend met de leuke presentjes voor elkaar, maar Monique spande toch wel de kroon met de workshop, echt zo gaaf! Op naar een volgende teamdag :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk allemaal Ingrid.....jullie hebben een topdag gehad zoals ik lees!
    Prachtig kaartjes allemaal.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt een superDTdag als ik al die verslagjes zie! tof hé!
    je workshopresultaten zijn ook mooi meegevallen hé! Reuze!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke post Ingrid! Het was ook zo gaaf! Zo gaaf dat ik 2 hele dagen van slag ben geweest...hahaha.. maar dat had ik er voor over. Zou het niet willen missen, die fijne groep die we toch maar hebben! Wat leuk dat je bij ArtJourney hebt besteld. Zulke gave stempels....ik zal morgen een berichtje plaatsen. Geert gaat morgen weer weg, de blokhut en het terras zijn klaar, nu kunnen we weer tijd vrij maken voor andere leuke dingen.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid,
    Het is en heel leuk verslag om te lezen. En het was ook weer een heel gezellig en leuke dag. En dan die workshop....ik heb al geëxperimenteerd met andere stempels en maandag komt Nelleke kliederen....
    Leuk dat jij die stempelset hebt gekocht. Ben benieuwd of we er nog eens een mooie mixed media kaart mee zien.
    De kaarten van de workshop bij jou zijn ook mooi. Leuk dat je zoveel aanmeldingen steeds hebt. Heerlijk om zo met de hobby bezig te zijn...
    Groetjes,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk en gezellig verslag om te lezen! En wat een schitterende resultaten!
    groet en fijn weekend!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.