Hey hallo,
En welkom bij een nieuwe donderdag in week 24,
Deze keer ben ik aan de slag gegaan, met kerstpapier wat in de najaarscatalogus van SU stond, het is zwart-wit papier, en ik heb het met een dauber een kleurtje gegeven, zodat het wat frisser en anders oogt.
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan, en laat je inspireren door nog meer ideetjes van het team. Tevens kun je zien wie allemaal de winnaar is geworden van de challenge van Mei..


8 opmerkingen:
Leuk haartje Ingrid!
Fijne donderdag
Nancy
lekker eenvoudig, toch wel mooi en geslaagd
grtjs,martina
x
Mooie strakke kaart !!!
groeten Ineke
Hel erg leuk Ingrid.....gaaf kaartje!
Groetjes Diny
Mooi kaartje. Toffe kleuren
Claudia
http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be
Heel mooi kaartje, leuk met die inkten. Toch vraag ik me af hoe het komt dat je foto's zo onscherp overkomen. Ligt dat aan je fotobewerkingsprogramma? Of het toestel waar je ze mee maakt?
Mooie kerstkaart! De gestempelde achtergrond met al die boompjes is echt tof.
Heel leuk idee, mooie kleurtjes heb je gekozen!
grtz.Colien
Een reactie posten