Bloghop Nederlandse Demo's - Incolor



Welkom bij een bloghop van Nederlandse demo's 

 Het thema van de bloghop is InColor 

nu heb ik de nieuwe incolor kleuren nog niet, ik moet namelijk een beetje wennen aan de felheid van de kleuren, maar ik heb wel de InColor kleuren van 2017-2019. 
Daar ben ik mee aan de slag gegaan. 
Tevens heb ik verschillende Nederlandse sets gebruikt voor mijn kaartjes. 
Gewoon omdat ik zo enorm blij ben met de Nederlands sets... 
Kijk je mee ?

Hier ben ik aan de slag gegaan met de set In de Bloemetjes zetten. Daar zitten bijpassende dies bij.. Daar heb ik de blaadjes mee uit gestanst. 
Ik heb alles met een lichte kleur gestempeld en met een mijn watercolor penseel gekleurd. 




Hieronder ben ik aan de slag gegaan met de set Recht ui het hart.... 
Ook daar zitten dies bij, de bloem heb ik twee keer gestempeld, en met de hand uit geknipt. 


Bij het onderstaande kaartje heb ik met de set Touches of Texture, in alle vijf de kleuren gestempeld Daarna heb ik alles uit geponst met de pons van Tailored Tag punch, daarna nog een doily erop en de tekst uit de set Bloemen zeggen meer..... 




Hieronder zie je de kleuren nog eens op een rijtje staan. 

En hieronder kun je verder hoppen. Naar Suze Bonnema. Heel veel plezier met deze hop...En hopelijk doe je heel veel inspiratie op...Fijn weekend...




Product List

Reacties

  1. Prachtige kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten! Vooral die eerste vind ik prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Plaatjes Ingrid, vooral de eerste, ik heb hem gelift als je het niet erg vindt. En ja klinkt ook goed te horen dat jij ook nog niet alles in huis hebt hoor, die kleuren van vorig jaar zijn nog steeds mijn favoriete kleuren.
    Fijn weekend en lieve groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent lekker op dreef op het moment, Ingrid. De ene mooie creatie na de andere. Dit is ook weer allemaal heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw, wat een beauties Ingrid! Echt prachtig wat je gemaakt hebt, je laat deze in-colors echt sprankelen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaartjes en zo verschillend allemaal. Groet, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grote WOW-kaart, de eerste, ook mijn favoriet hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaarten! En ook de In Colors van 2017-2019 zijn bij mij net zo favoriet als de nieuwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten geworden Ingrid! Die laatste is wel heel mooi gedetailleerd geworden, gaaf effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi jouw kaarten, vooral de laatste met Touches of Textures vind ik supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt Ingrid ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave kaarten heb je gemaakt! Bedankt voor de inspiratie en het meehoppen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.