Goedemorgen!
Welkom bij een nieuwe kerstkaart deze week.
Het is al weer de laatste donderdag van de maand Juni, en we beginnen dus vandaag met een nieuwe challenge.
Deze keer hebben we als thema;
maak een kerst schudkaart
Heel leuk om weer eens te maken een schudkaart, en door wat bling bling als schudmateriaal te gebruiken, krijg je de perfecte kerstkaart.
Ik gebruikte zwart - wit - met goud.
Ik heb de tekst aan de binnenkant gestempeld, persoonlijk vond ik het te druk worden, met nog een tekst erop.
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan.
En doe vooral gezellig met ons mee. De challenge loopt tot en met donderdag 5 juli 23.55 uur
Fijne donderdag gewenst....


10 opmerkingen:
Leuk gedaan zo met het schudgedeelte, Ingrid!
prachtige, sjieke kaart Ingrid...
liefs Annemarie en Merit
Een mooie strakke schud-kerstkaart Ingrid.
lieve groetjes Miranda
Hele mooie feestelijke kaart, Ingrid. Mooie kleurencombinatie, sjiek geheel!Groetjes
Jantine
Heel mooi is je schudkaart Ingrid met
de leuke SU spullen gemaakt , toppie
Groetjes Epie
Super stijlvolle kaart !!!!
groeten Ineke
Prachtige schudkaart Ingrid!
Groetjes Suzan
Wow....schitterend kaartje Ingrid!
Groetjes Diny
deze kleurencombi zorgt voor een chique uitstraling! heel mooi!
Nancy
Mooie schudkaart!
groetjes,
Syl
Een reactie posten