Hey hallo,
De eerste donderdag van Maart, en dat betekent dat we nog steeds met de challenge bezig zijn.
Het thema is;
zwart - wit met een andere kleur
een leuke uitdaging, ik heb deze keer als andere kleur groen gebruikt.
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan.
En laat je inspireren.
Fijne donderdag gewenst....



19 opmerkingen:
Wat mooi, dat hert, de kleuren, helemaal tof is jouw kaartje!
Super mooie kerstkaart, Ingrid!
Heel mooi kaartje Ingrid, mooi hert!
Fijne donderdag
Nancy
schitterende kerstkaart Ingrid...
fijne dag liefs Annemarie en Merit
Hele mooie kerstkaart Ingrid! Ik heb ook olijfgroen bij mijn zwart wit gecombineerd. Leuk idee om het hert ook in groen te doen! Zou ik zelf niet zo gauw bedenken, maar het ziet er mooi uit.
Groetjes
Jantine
Een hele mooie kaart Ingrid!
Liefs Monique
Een heel mooie kaart, prachtig met dat groen ! Groetjes, Enny
Wat is dit toch een leuke kaart met deze kleurcombinatie!
Groetjes, Eri
Erg mooi vind ik je kerstkaart! Alles top gecombineerd.
De kleur groen die jij gebruikt hebt, vind ik toch zo mooi! Gave kerstkaart is het. Leuk, met hert.
Prachtige kerstkaart Ingrid.
Groetjes,
Karin
Een leuk kaartje Ingrid! een mooie kleur groen en leuk die boompjes. Groetjes Marijke.
Wat een mooie kerstkaart Ingrid. Mooie kleur dat olijfgroen.
Lieve groetjes Miranda
Prachtige kaart!
groetjes,
Syl
Voor de kleur groen ben ik ook gegaan, is echt een prachtcombinatie zoals jij hier ook laat zien Ingrid!
xx Irene
Prachtig kaartje Ingrid!
Groetjes Suzan
Super mooi Ingrid !!!!!
groeten Ineke
Hele mooie kaart, mooi is de kleurencombinatie.
lieve groetjes Angelique
Mooie, warme kleur heb je gekozen bij het zwart/wit, prachtige kaart!
grtz.Colien
Een reactie posten