donderdag 1 maart 2018

Reminder challenge Februari - kerstkaart week 9

Hey hallo, 

De eerste donderdag van Maart, en dat betekent dat we nog steeds met de challenge bezig zijn. 
Het thema is; 

zwart - wit met een andere kleur

een leuke uitdaging, ik heb deze keer als andere kleur groen gebruikt. 



Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan. 
En laat je inspireren. 


Fijne donderdag gewenst.... 


19 opmerkingen:

Mariken zei

Wat mooi, dat hert, de kleuren, helemaal tof is jouw kaartje!

Je@net zei

Super mooie kerstkaart, Ingrid!

Nancy Soetaert zei

Heel mooi kaartje Ingrid, mooi hert!
Fijne donderdag
Nancy

Annemarie en Merit zei

schitterende kerstkaart Ingrid...

fijne dag liefs Annemarie en Merit

Jantine zei

Hele mooie kerstkaart Ingrid! Ik heb ook olijfgroen bij mijn zwart wit gecombineerd. Leuk idee om het hert ook in groen te doen! Zou ik zelf niet zo gauw bedenken, maar het ziet er mooi uit.
Groetjes
Jantine

Monique zei

Een hele mooie kaart Ingrid!
Liefs Monique

Enny zei

Een heel mooie kaart, prachtig met dat groen ! Groetjes, Enny

Eri zei

Wat is dit toch een leuke kaart met deze kleurcombinatie!
Groetjes, Eri

Marjan zei

Erg mooi vind ik je kerstkaart! Alles top gecombineerd.

Ellen zei

De kleur groen die jij gebruikt hebt, vind ik toch zo mooi! Gave kerstkaart is het. Leuk, met hert.

karin zei

Prachtige kerstkaart Ingrid.
Groetjes,
Karin

Marijke zei

Een leuk kaartje Ingrid! een mooie kleur groen en leuk die boompjes. Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kerstkaart Ingrid. Mooie kleur dat olijfgroen.
Lieve groetjes Miranda

SylS creaties zei

Prachtige kaart!
groetjes,
Syl

Irene zei

Voor de kleur groen ben ik ook gegaan, is echt een prachtcombinatie zoals jij hier ook laat zien Ingrid!

xx Irene

Suzan zei

Prachtig kaartje Ingrid!
Groetjes Suzan

!neke zei

Super mooi Ingrid !!!!!

groeten Ineke

Angelique zei

Hele mooie kaart, mooi is de kleurencombinatie.
lieve groetjes Angelique

Colien zei

Mooie, warme kleur heb je gekozen bij het zwart/wit, prachtige kaart!
grtz.Colien