Voorjaar....

Hallo, 
Wat was het een heerlijk weer zondag...
Ik ben aan het oefenen voor de halve Kennedymars, en afgelopen vrijdag hebben we de flinke kou getrotseerd en zijn gaan wandelen rondom het Geuldal, in Zuid-Limburg. Het was een gevoelstemperatuur van zeker -10...
Zondag nog een klein stukje gewandeld, en toen was het overdag 11 graden, bijna 20 graden verschil in twee dagen....
Nou ik blijf in ieder geval hopen op een redelijke dag als we die 40 km gaan lopen...
Vorig jaar was ik bij de 7 km al kletsnat, zo'n harde regen, dat loopt niet prettig. 
Maar een goed backup is belangrijk, dus droge kleding aan gedaan. 

Op naar mijn voorjaarskaartje. 
Ik ben aan de slag gegaan met de set Flying home, uit de voorjaarscatalogus..
Echt een leuke voorjaars set. 
En ik ben heerlijk gaan kleuren, met de Stampin 'Blender pens. 




Ik maakte een CAS kaartje. 
Bij DCL#287 vragen ze om een kaartje met een woord-grap
Bij dit kaartje maakte ik de tekst BIRD day...
precies passend bij de lente. 

Op 10 April, heb ik een workshop kleuren met deze Blender Pens. 
Heb je zin om aan te schuiven, neem dan contact met me op. 

Donderdag ben ik er weer, met een kerstkaartje. 





Product List
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Grid Paper
[130148]
€ 13,50

Reacties

  1. Hoi Ingrid,

    Eindelijk lukt het om een reactie achter te laten....Ik kreeg steeds de heel vreemde pagina van Google+ waar ik me moest aanmelden dus ben er uiteindelijk maar mee gestopt 😨😨😨😨 maar nu lukt het en je kaart is helemaal leuk! Succes met het wandelen, petje af!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Ingrid, laat het voorjaar maar komen!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi voorjaarskaartje Ingrid.
    Het is zeker te weten een groot verschil met die ijzige kou van vorige week.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi voorjaarskaartje heb je heb je gemaakt. Leuk die stiften, ik zag ze op een workshop hier in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Laat die lente maar komen!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, vrolijk kaartje met leuk tekst!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie frisse kleurtjes en een erg leuke kaart, Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk voorjaarskaartje Ingrid en een grappige tekst. Mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi lente kaartje, Ingrid! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk kaartje! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk, mooi kaartje. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart en wat een grappige tekst heb je gebruikt. Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.