dinsdag 27 maart 2018

50 jaar!



Hey hallo, 

Vandaag is Annemarie jarig, van Scrapcardgirls ...
Annemarie is mijn teammaatje bij 52 WTC en zij mag vandaag 50 kaarsjes uitblazen op de taart. 
Dat verdiend een heel leuk kaartje, met natuurlijk haar leeftijd erop. 



Ik ging aan de slag met de klassieke set, Flower Shop, deze is al heel lang in de catalogus..maar blijft te leuk, en met mooie bloemen. 
De bloemen heb ik op de rand bevestigd, de voorkant is ook een stuk korter als de achterkant. 
Op de achterkant zit een bijpassend papiertje... 


Deze kaart doet mee bij DCL#288 - over the edge is daar het thema van. 

Ik wens je een fijne dag toe, en morgen ben ik er gewoon weer...
Want ook in April zijn er nog heel veel mensen jarig...


Product List

15 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaart, Ingrid!

Colien zei

Gave kaart, toffe kleurtjes!
grt Colien

karin zei

Mooie kleurtje, prachtig kaartje Ingrid.
groetjes,
Karin

Annemarie en Merit zei

Ja en ik ben in het bezit van dit super gave kaartje, heel erg bedankt Ingrid..

Liefs Annemarie en Merit

Ellen zei

leuk dat jouw 'over the edge' aan de onderkant zit en niet aan de zijkant zoals bij de meeste kaartjes die ik voorbij heb zien komen. Prachtige verjaardagskaart zo het met al die bloemen erop.

Rosina zei

hoi Ingrid,
Heel mooi deze verjaardagskaart voor Annemarie...mooie kleurtjes gebruikt..

lieve groetjes
Rosina

Colien zei

Wat een mooie, fleurige kaart voor Annemarie!
grt Colien

Hermien zei

Een fleurig kaartje voor de jarige Ingrid

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Heel mooi! Ik wist niet dat ze jarig was en al helemaal niet dat ze dus 50 werd. Je kaart is heel mooi! Prachtig in deze kleuren!

Marjan zei

Mooie kaart in prachtige tinten en met mooie bloemen!Dank je wel voor het meedoen met DCL.

Margot zei

Mooi! Gave kleuren! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

SylS creaties zei

Schitterende bloemenkaart! Mooie kleuren!
groetjes,
Syl

Rosalien Zwackhalen zei

Mooi kaart Ingrid. Ook de kleurencombi vindt ik gaaf. ;) Bedankt voor je deelname bij de DCL.

anja curvers zei

Hele mooie kaart hoor in prachtige tinten. Leuk dat je meedoet bij DCL.

Ellen zei

Super leuke "Over the Edge"-kaart! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van DCL.
Groetjes Ellen.