donderdag 29 maart 2018

Kerstkaart week 13 en start challenge maart

*Stampin'Up! bestellen 30 maart, geef je bestelling voor 10.00 uur door*

Hey hallo, 
Vandaag is het donderdag en dat betekent dat ik jullie weer een kerstkaartje laat zien. 
Het is tevens de laatste donderdag van de maand, dus dat betekent ook dat we gaan starten met een challenge. 
Deze keer mocht Nancy het thema bepalen , zij koos voor het thema; 

kerstbomen op je kaart, of een kaart in de vorm van een kerstboom. 

Leuk thema toch? 
Ik maakte een serie witte bomen op kraft, met grijze hertjes erbij. En een leuke tekst als achtergrond. 


Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan 


Doe gezellig met ons mee...



14 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

tof kaartje Ingrid!

Annemarie en Merit zei

Leuk al die boompjes op het kraft label, heel mooi kaartje Ingrid.
Liefs Annemarie en Merit

Jantine zei

Mooi kaartje, Ingrid!
Groetjes
Jantine

cards-by-epie zei

Wwauuww mooie chique kerstkaart Ingrid !!
Gezellig dat je ook weer meedoet by 52WTC
Fijn paasweekeinde groetjes van Epie xx

Enny zei

Heel mooie kaart, tof, dat wit met Kraft en leuk die tekst op de achtergrond ! Groetjes, Enny

Irene zei

Wit en kraft is altijd succes verzekerd Ingrid!

xx Irene

Rosina zei

Hele leuke kerstkaart Ingrid, zo mooi die swirltekst erop...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooi deze qua kleur rustige kerstkaart Ingrid. Leuk om het tafereel zo te groeperen op een label, geeft een mooi effect vind ik.
Lieve groetjes Miranda

karin zei

Leuk voorbeeldje Ingrid.
groetjes,
Karin

Diny zei

Wow.....wat een gaaf kaartje Ingrid.....mag ik hem onthouden?
Groetjes Diny

SylS creaties zei

Heel mooi! Sjiek kaartje zo!
groetjes,
Syl

Eri zei

Mooi deze witte kaart met kraft! Leuk ook die gestempelde tekst op de achtergrond.
Groetjes, Eri

gerrie zei

Wat een apart en leuk kaartje Ingrid, stijlvol.
Groetjes, Gerrie.

Nancy zei

Hey Ingrid,

Door verbouw-perikelen is mijn reactie wat later dan voorzien. Maar toch ga ik nog even bij de kerstkaartjes kijken van donderdag...

Wat maakte jij een stijlvolle kaart! Helemaal top!

Liefs,
Nancy