donderdag 8 maart 2018

Kerstkaart week 10

Hey hallo, 
en welkom bij een nieuwe welkom bij een nieuwe week. 
Deze week maakte ik een soort van CAS kerstkaartje. 
De boompjes stempelde ik in de kleur pear pizzazz - een licht groene kleur - en in het zwart. 
De mooie tekst is goud geembost. 
De basis een kraft kaart. 




 Klik op de afbeelding om naar het blog van 52 WTC te gaan. 



Fijne donderdag gewenst. 
Vandaag ga ik nog wat voorbereidingen treffen voor mijn workshop van morgen. 
Maar morgen ben ik er weer met een ander CAS kaartje, maar dan in voorjaars sferen. 




7 opmerkingen:

GerJanne zei

Mooi kaartje heb je gemaakt/gestempeld. Je kunt meedoen bij de liftchallenge, he?Maar dat weet je vast wel.... Bij mij ook bomen in de lift....
Groetjes,
GerJanne

Je@net zei

Leuke kaart, Ingrid.
En succes met de voorbereidingen voor de workshop!

Ellen zei

Ik hou van CAS-kaartjes, dus ook van dit mooie kerstexemplaar :-)

Rosina zei

Heel leuk dit Cas kerstkaartje Ingrid...mooi die gestempelde boompjes...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

!neke zei

Heel mooi en stijlvol !!!!

Groeten Ineke

SylS creaties zei

Prachtige CAS-kaart!
groetjes,
Syl

Nancy Soetaert zei

mooi met die elegante kerstboompjes!
Nancy